Ikke minst de også generelt mennesker (små som store) som ikke har mulighet til å vaksinere seg (jeg tenkte bare barn i første omgang siden det var snakk om skole o.l)Ikkje glem voksne. Eg har fornya det eg kan men får ikkje tatt mot meslinger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke minst de også generelt mennesker (små som store) som ikke har mulighet til å vaksinere seg (jeg tenkte bare barn i første omgang siden det var snakk om skole o.l)Ikkje glem voksne. Eg har fornya det eg kan men får ikkje tatt mot meslinger.
Ikke minst de også generelt mennesker (små som store) som ikke har mulighet til å vaksinere seg (jeg tenkte bare barn i første omgang siden det var snakk om skole o.l)
Jeg er ikke helt god på formuleringen ikveld, ser jeg men les kommentar fra Klatremus Lillemann, så ser du hva jeg tenker (hun fikk det bedre frem)Om du leser artikkelen stå det at det gjøres nettopp for å beskytte dem. De får sikkert en legeattest
Joda, men artikkelen handlet om uvaksinerte barn, mener jeg derfor svarte jeg som jeg gjordeVoksne jobber jo i skule. Eg jobber innen helse, som sekretær.
Jeg syns det er helt innafor! Burde fulgt USA der de nekter de som ikke vaksinerer ungene å ha de på offentlige plasser! Jeg blir illsint av at folk kan være så egoistiske å utsette de som faktisk ikke kan ta vaksinen for denne faren «bare fordi»! I Norge er vaksinasjonsprogrammet gratis! Det er forsket på og det er meget anbefalt å følge.. jeg kjenner dette treffer meg når jeg har en 5 mnd gammel baby som tidligst kan få vaksinen når han er 9 mnd..
Her er et annet eksempel på de som må beskyttes: https://www.facebook.com/666400140/posts/10156616456090141?sfns=mo
Den så jeg, dukket plutselig opp på fb når jeg bladde nedoveranbefaler dere å se klippet av "Radio rock" ta deg sammen-om vaksinemotstandere..fantastisk morsom
Men de er det ikke mange av, så de har aldri hatt noe økning av smitte pgr disse barna. Det er nå i senere tid som folk ikke vil vaksinere barna sine som er problemet .Hva med de barna som ikke kan vaksineres av medisinske grunner?
Hvis du hadde lest videre svar fra meg, så hadde du sett at jeg formulerte denne dårligMen de er det ikke mange av, så de har aldri hatt noe økning av smitte pgr disse barna. Det er nå i senere tid som folk ikke vil vaksinere barna sine som er problemet .
Til ts
Så synes jeg man skal nekte de skole og bhg. Man dør ikke av det, man kan dø av smitte. Kanskje foreldre får det inn i knollen sin at dette er livsviktig .de er ikke klar over alvoret i dette.
Og da går ikke disse barna lenge uten skolegang likevel.
Folk for mener det de vil , men jeg synes de som tåler p vaksinere gjør det, de fleste tåler vaksinasjon
Dette svaret fikk jeg, og som jeg prøvde å få frem (mislykket forsøk):Men de er det ikke mange av, så de har aldri hatt noe økning av smitte pgr disse barna. Det er nå i senere tid som folk ikke vil vaksinere barna sine som er problemet .
Til ts
Så synes jeg man skal nekte de skole og bhg. Man dør ikke av det, man kan dø av smitte. Kanskje foreldre får det inn i knollen sin at dette er livsviktig .de er ikke klar over alvoret i dette.
Og da går ikke disse barna lenge uten skolegang likevel.
Folk for mener det de vil , men jeg synes de som tåler p vaksinere gjør det, de fleste tåler vaksinasjon
Jeg er enig. Dette burde faktisk ikke være et valg, syns jeg. Enten kan man ikke ta vaksine av medisinske grunner eller så tar man dem.Flott at man setter ned foten før dette sklir alt for langt ut og det går ut over liv. I USA var det ikke spørsmål engang; barna mine fikk ikke går på skole uten å ha vaksinene på plass.
Respekterer høyt at man tar vaksinene såpass seriøst, og støtter fullt ut at man tar de grep i Norge også. Det handler ikke kun om eget liv, og da skal man ikke kunne velge dette selv. Syns jeg.