Hva tenker du nå?

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
Hva tenker du nå?
Noen ganger kan det være godt å lufte tankene eller regelrett bare tømme sjela på godt og ondt. Det å oppdra disse små kan by på mange prøvelser og gleder. Så del de gjerne her siden du først titter innom.
Er alltid godt å få pratet med noen, selv inne på ett forum ;)


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
At den dagen her har vært utrolig slitsom :p
Barnedåp og med masse stress pga at ene fadderen ikke dukka opp og den andre visste ikke om han kunne komme....Men løste seg i siste liten med han ene, men søstra mi er jeg veldig skuffa over akkurat nå.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
At jeg er helt utslitt. Hadde barnevelsignelse i går. Flott dag, mange gjester, men såååå sliten! Jobbet nesten hele dagen siden torsdag med mat, kaker og pynting, lite søvn, gjester, rydding og nye gjester og mer rydding igjen. Sitter i sofaen og slapper av og gleder meg til hverdagen er tilbake etter sommeren i morgen ☺️


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
At den dagen her har vært utrolig slitsom :p
Barnedåp og med masse stress pga at ene fadderen ikke dukka opp og den andre visste ikke om han kunne komme....Men løste seg i siste liten med han ene, men søstra mi er jeg veldig skuffa over akkurat nå.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sånn var det i dåpen vår og. Vi visste den ene fadderen ikke kom i kirka men at han sku komme på festen. Blei over middels skuffa når han ikke dukka opp i det hele tatt :/


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Stresser over middels med dåpen som skal være nå på søndag. Og akkurat nå håper jeg snupp slipper puppen og sovner snart sånn at jeg får begynt på bordkortene :eek:
 
Sånn var det i dåpen vår og. Vi visste den ene fadderen ikke kom i kirka men at han sku komme på festen. Blei over middels skuffa når han ikke dukka opp i det hele tatt :/


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
Huff, sånt er så kjedelig :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp