Hva tenker dere?

samaha27

Elsker forumet
har lenge tenkt på hvordan jeg skal gjøre d m tanke på voksipose da d er vinter da barnet kommer, men finner ikke ut hva jeg skal og ikke..syns i grunn d er bortkastet å kjøpe ny da dette blir brukt i kun knappe 3mnd så har vurdert brukt der, men på en annen side så er d ikke så jævlig kaldt her den tiden..tror heller ikke d blir så mye turgåing m d første ute..uff får ikke bestemt meg på hvordan jeg skal gjøre d..har vurdert å bare bruke babyteppe og dyne+ trekket til bagen på vogna for d er jo vindtett de få gangene vi evt går en liten tur pluss at ungen har jo godt m klær da uansett..men hvor ofte blir d da at man tar m ungen ut da d er kaldt?d blir jo minimalt..blir d dumt å bare bruke dyna, teppe og trekket?burde jo å vite selv da dette er den fjerde og 3. som er i januarbarn men...blir usikker likevel..hva tenker dere om dette??

Har lammaskinspose og komme til og bruke den og dyne i begynnelse bor på vestelande så har jo isje de kalde vintrene her..
Men tror nok du komme til å være mer ute enn du tror så ville hatt pose og de vokse jo isje ut av den med det fysta...

Jeg brukte Voksi posen til lillemor så lenge hun satt i vogn, dvs to vintere. Og den blir brukt nå igjen. [:)]

Back
Topp