Hva tenker dere ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Jeg har vært på oul, men det var for tidlig så hun fikk ikke satt nøyaktig termin, bare ca men så at slt var bra. Har veldig lyst til å ta med jentene på 5 og 7 hva tenker dere om dette ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi hadde med storesøster på 5 (satt på gangen med sin bestemor til vi viste at alt var bra) Det var en stor opplevelse for henne :) Så om du vet at alt står bra til, og vet at de er rolige, så vil jeg råde deg til å ha de med :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Her har det ikke lov :/

Ståt i brevet at de anbefaler å ikke ta med søsken. Men nå har jo vi vørt en gang alt så de blir npk med :)

Skal ha med min på snart 4 2 oktober. Var først på oul 9/9 for å se at alt var i orden

Skal ha med min på snart 4 2 oktober. Var først på oul 9/9 for å se at alt var i orden
Det blir nok stas :) jentene er så spente ♡ de kommer nok til å sitte som tente lys :) mormor og "farmor" sksl være med og ;)

Jeg har vært på oul, men det var for tidlig så hun fikk ikke satt nøyaktig termin, bare ca men så at slt var bra. Har veldig lyst til å ta med jentene på 5 og 7 hva tenker dere om dette ?

Hvor tidlig var du på oul? Jeg har fått oul når jeg er 13 uker på vei;) håper jo jeg får en til i de anbefalte ukene... Her er det ikke lov med barn, men jeg hadde forhørt meg med de siden du vet det er ok:)

TuMmY LoVe

Hvor tidlig var du på oul? Jeg har fått oul når jeg er 13 uker på vei;) håper jo jeg får en til i de anbefalte ukene... Her er det ikke lov med barn, men jeg hadde forhørt meg med de siden du vet det er ok:)

TuMmY LoVe
Da er det vel feil ? Oul er jo i uke 17 - 19 ;) legen regnet seg frem til mens termin 31 januar , men det var veldog feil så jeg var jo egentlig 18 uker men oul viste en 16 uker gammel baby. Så da fikk de ikke alle målene ;)

Da er det vel feil ? Oul er jo i uke 17 - 19 ;) legen regnet seg frem til mens termin 31 januar , men det var veldog feil så jeg var jo egentlig 18 uker men oul viste en 16 uker gammel baby. Så da fikk de ikke alle målene ;)

Jepp det er det ;) fikk avslag på henvisning ang tidlig ul sendt av legen, men fikk denne timen... Så da tar jeg den og later som om jeg er dum ;)

TuMmY LoVe

Det samme var det hos meg. Har ikke noe mens termin og gå ut ifra, så er litt vanskelig å vite hvor langt jeg er på vei. Var på oul på fredag, der så jordmor en 16 uker gammel baby, og ikke 18 slik som vi hadde regnet oss fram til på den tidlige ultralyden. Så jeg får ny time om 2 uker ca siden jordmor ikke klarte å undersøke og måle alt hun skulle :)

Back
Topp