Hva tenker dere?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Man føler at man har problemer og at alt er fælt. Så forteller man noen om det og får tilbakemelding om at: "tenk på alle som har det værre enn deg da!"
Hjelper det?!
Jeg syns det er så dumt. Ja, andre har det værre enn jeg noengang har hatt det, men skal man alltid tenke på det, så kan man aldri klage da? Det er jo litt deilig å klage litt av å til å?
 
absolutt enig med deg, det er ei fattig trøst for seg selv at andre har det værre, men syns at det er en meget dårlig kommentar å komme med når det er noen som hadde trengt noen trøstende ord istedet.....
 
Alle har behov for å lufte problemene sine innimellom! Og da er det bare dårlig gjort av andre å bagatellisere dem!!
 
Man må absolutt få klage litt ja! :)
Tror ting blir hundre ganger verre om man ikke får tømt seg litt av og til
Og veldig usmakelig å slenge tilbake en sånn komentar spør du meg
 
Det er slik jeg tenker over mine egne problemer og ikke noe jeg mener burde bli sagt til andre! hvis noen snakker om sine problemer er det jo for det første for å få sagt det ut, og gjerne få trøstende ord eller råd. Ikke få beskjed om at det er så mange andre som har det verre enn deg
 
Hvorfor skal man være nødt til å sammenlikne seg selv ned andre? Ingen som har samme oppvekst, samme familie, venner, skolegang, gode eller dårlige opplevelser. Og heller ikke samme følelseregister eller smerte terskel? Om jeg synes en vits er dårlig kan du synes den er god. Hvordan kan noen andre avgjøre hvordan jeg skal reagere på noe? Bare fordi de selv ikke ville reagert?
 
Har egentlig ikke noe å klage på, jeg kom bare på at jeg har hørt der der før :)
Men kjekt å vite at jeg har en plass å spy ut klaging om det trengs :D Skal gjøre det når livet slutter å være kvalmende rosenrødt :p
hehe du får klage over hvor kvalmende rosenrødt det er da :D
 
hehe du får klage over hvor kvalmende rosenrødt det er da :D
Javisst. Hva vil dere høre?
At mannen er fantastisk?
At jeg har kommet meg gjennom 1,5 år med skole (og gode karakterer) i de to siste permisjonene mine?
At jeg har verdens snilleste barn?
At jeg har flotte venner?
Hva vil du høre om? :p
 
Javisst. Hva vil dere høre?
At mannen er fantastisk?
At jeg har kommet meg gjennom 1,5 år med skole (og gode karakterer) i de to siste permisjonene mine?
At jeg har verdens snilleste barn?
At jeg har flotte venner?
Hva vil du høre om? :p
Tja da kan du begynne å gi meg råd om hvordan jeg skal få meg en kjempe god betalt jobb uten spesielt mye erfaring innenfor det meste ;)
 
Tja da kan du begynne å gi meg råd om hvordan jeg skal få meg en kjempe god betalt jobb uten spesielt mye erfaring innenfor det meste ;)
Da må du jobbe deg opp. Når jeg var ung (yngre?) begynte jeg som ekstrahjelp i blomsterbutikk uten å vite hva en tulipan var engang. 2.5 år etter var jeg sjef og hadde 450 000,- i året :p
 
Da må du jobbe deg opp. Når jeg var ung (yngre?) begynte jeg som ekstrahjelp i blomsterbutikk uten å vite hva en tulipan var engang. 2.5 år etter var jeg sjef og hadde 450 000,- i året :p
Hehe blir lenge å vente det da ;) MÅ ha en årslønn på 243'000 for i det hele tatt kunne søke familie gjennforening med mannen så skal helst komme rett inn på den lønnen ;)
 
Javisst. Hva vil dere høre?
At mannen er fantastisk?
At jeg har kommet meg gjennom 1,5 år med skole (og gode karakterer) i de to siste permisjonene mine?
At jeg har verdens snilleste barn?
At jeg har flotte venner?
Hva vil du høre om? :p

Så hærlig :)
 
haha, tviler jeg på at går ;) tenkte på renholder jobb :p haha vil faktisk få litt bedre betalt en nybegynner lønn også ;)

Hva slags jobber er det på det stedet du bor på da?
Husk at personlige egenskaper også kan veie tungt ;-) hva har du jobbet med tidligere?
 
Hva slags jobber er det på det stedet du bor på da?
Husk at personlige egenskaper også kan veie tungt ;-) hva har du jobbet med tidligere?
har kun jobbet som renholder på rådhuset ellers har det hvert tiltak via nav, og da har jeg hvert innom mye rart!
men er masse jobber som for eksempel assistent i hjemmesykepleien, og håper jo at udi godtar om jeg tjener litt mindre enn det dem egentlig vil
 
Back
Topp