hva tenker dere?

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
er laaang historie dette,for dere som ikke har fått den med dere..
meeen,ikke døm meg,har mine grunner[:-];
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23991227

Jeg ville sagt at nå går jeg å tar ut spiralen før du drar til legen.. også tar du den ut[8D]

Jeg ville nok brukt litt mere tid til å jobbe med forholdet jeg [:)]
Sånn at dere slapp sånne situasjoner.
Gått fort mellom slaga her [:)]
Håper uansett dere finner ut av det, ville ikke gjort det bak ryggen hans ihvertfall [:)]
*klem*

si..i dag skal jeg til legen å ta ut spiralen...[:)] da har du sagt det FØR du gjør det..og har ditt på det rene...
Har dere "avtalt" å bli være prøvere...så er det vel ikke noe problem..men jeg hadde ikke gjort det UTEN å si det først..

ORIGINAL: SunShin

Håper uansett dere finner ut av det, ville ikke gjort det bak ryggen hans ihvertfall [:)]
*klem*
det er egentlig bra det nå,bortsett fra at han vingler litt mtp graviditet!
jeg har allerede tatt 1 abort pga vinglingen hans,så nå er det nok!
han har sagt seg enig i løpet av året,og vi er i mars snart[:-][:-][:)]
men takk[:D][:D]

ORIGINAL: Pontus

si..i dag skal jeg til legen å ta ut spiralen...[:)] da har du sagt det FØR du gjør det..og har ditt på det rene...
Har dere "avtalt" å bli være prøvere...så er det vel ikke noe problem..men jeg hadde ikke gjort det UTEN å si det først..
ja,såpass "snill" kan jeg vel være[:)]

ORIGINAL: SunShin

*klem*

Sign!!

Jeg ville iallefall ventet til han var sikker da, at han utsetter og utsetter er kanskje hans måte å si ifra at ikke er klar.

Klart dere kan jo bruke annen prevansjon i  mellomtiden da[:)]

Jeg personlig ville aldri tatt ut spiralen uten å fortelle samboeren min det først! Et event barn vil jo påvirke hans liv like mye som mitt så han har like mye rett til å være med å bestemme dett som meg! Dette er som sagt MIN mening, kjenner ikke historien din så dømmer deg ikke!
Lykke til [:)]

ORIGINAL: FrittFram

Glad ikke mannen min sitter på et forum og tar såpass viktige avgjørelser som har en så stor inngripen i livet med en uhorvelig mengde mennesker - før han tar det med meg.
som sagt jeg har mine grunner[;)]
og ville bare høre andres meninger,betyr ikke at jeg gjør som bv-damene sier jeg burde[:D]
han vet GODT hva jeg mener om alt!

ORIGINAL: Theas*mamma

Jeg personlig ville aldri tatt ut spiralen uten å fortelle samboeren min det først! Et event barn vil jo påvirke hans liv like mye som mitt så han har like mye rett til å være med å bestemme dett som meg! Dette er som sagt MIN mening, kjenner ikke historien din så dømmer deg ikke!
Lykke til [:)]
ja,selvfølgelig! han har sagt han kan bli prøver,og jeg bli gravid ilpet av 2011...men det skjer jo ikke det,hvis spiralen skal sitte der og sitte der til han får varme føtter[:)]

Jepp.. Samtidig viser du at du har tatt ditt valg, og at det nå er opp til ham [;)]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

Glad ikke mannen min sitter på et forum og tar såpass viktige avgjørelser som har en så stor inngripen i livet med en uhorvelig mengde mennesker - før han tar det med meg.
som sagt jeg har mine grunner[;)]
og ville bare høre andres meninger,betyr ikke at jeg gjør som bv-damene sier jeg burde[:D]
han vet GODT hva jeg mener om alt!

Kjør på.
jepp,fritt frem[;)][:D]

ORIGINAL: Froskegele

Jepp.. Samtidig viser du at du har tatt ditt valg, og at det nå er opp til ham [;)]
thats right!

ORIGINAL: Froskegele

thats right!

Du får time hos legen, å samme dagen som du skal dit sier du at jepp jepp da går jeg å tar ut spiralen da [:)]

Enig [:)]

*ringer legen*

tar uansett 2-4 uker før man får time her[>:]

om man skal kutte ut prevansjonen for å prøve å bli gravid, så mener jeg at man skal være to som er enige i dette. Det blir jo like mye hans barn og om han ikke er klar, så er han ikke klar. Er overhodet ikke for å lure mennene med noe slikt.
men om du ikke vil bruke sprialen lengre, så er det bare å gi beskjed om det, så får han selv sørge for å bruke prevansjon eller avstå fra sex til han er klar.

ORIGINAL: MorTil2Gull

om man skal kutte ut prevansjonen for å prøve å bli gravid, så mener jeg at man skal være to som er enige i dette. Det blir jo like mye hans barn og om han ikke er klar, så er han ikke klar. Er overhodet ikke for å lure mennene med noe slikt.
men om du ikke vil bruke sprialen lengre, så er det bare å gi beskjed om det, så får han selv sørge for å bruke prevansjon eller avstå fra sex til han er klar.
han er enig,som jeg ahr skrevet her ett par ganger før,så har han sagt jeg skal få bli gravid iløpet av 2011! hvis han mener det,så burde ting begynne å skje,og første steg er å fjerne den..
så får han,som du sier,stå for egen hvis han vingler mer nå[:)]

Back
Topp