Hva tenker dere på nå?

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Nå som graviditeten er ett faktum hva tenker dere på om dagen? :) Bekymringer? Glede?
 
Ja jeg tenker bare på TUL nå og se ett bankende hjerte før jeg innser det og kan slappe av :hilarious::rolleyes:
 
Jeg er så rolig som jeg ikke har vært på lenge ;) Jeg var ikke i nærheten rolig med førstemann, men nå er det ikke noe stress ;) Det eneste jeg gruer meg litt til er når stoffskifte blir ustabilt etter fødsel, det er det jævligste jeg har vært med på, men jeg håper jeg klarer å justere medisinene litt bedre nå som jeg har erfaring ;)
 
Tenker at jeg håper jeg kan gå til termin denne hvis alt går etter planen denne ganga ❤️ Fødte for tidlig sist og selvom det ikke var så alt for tidlig, så var det leit nok med baby på nyfødtintensiv i to uker.. :( Det håper jeg virkelig jeg slipper denne ganga!
 
Tenker at jeg gruer meg skikkelig til TUL om litt over en uke. Er så redd for at ting ikke går veien denne gangen heller :confused:
 
Jeg tenker at jeg både er spent, og gruer meg til TUL første feriedag! Enten blir det en bra ferie, ellers blir det en helt forferdelig ferie! Satser på å se et bankende hjerte :Heartred
 
Tenker at jeg håper at det ikke blir SA denne gangen. Blir noen spente uker framover ❤
 
Jeg tenker mest på kvalmen og om jeg kommer til å klare å holde fredagstacoen nede i kveld :hilarious:
Prøver å ikke tenke for mye fremover fordi det rett og slett ikke er noe jeg kan gjøre for eller i mot...
 
Nå som graviditeten er ett faktum hva tenker dere på om dagen? :) Bekymringer? Glede?

Tenker på en del, men er kanskje ikke så bekymret. Teller ned til jordmortime og ultralyd. Tenker på om det vil gå bra, om det er en eller fler og om barnet er friskt og alt er som det bør være. Hvordan det blir for vårt første barn å få søsken. Hvordan det blir for oss å få enda et barn. Tenker litt på navn. Spent på hvordan fødsel blir om jeg kommer så langt. Spent på om jeg vil bli lagt inn i forkant eller om vi får kjøre selv. Om vi rekker frem i tide om vi kjører selv. Sikkert enda mer også.
 
Åå er så mange tanker på en gang, fra hvordan det skal bli, første babyen, hva søstrene mine vil si når de får vite det, men også, når symptomene forsvinner litt, at kanskje jeg bare innbilte meg hele greia og egentlig ikke er gravid - haha, syyykt opp og ned
 
Mange tanker som surrer. Bekymret for at det ikke blir en terminspire, glede for at det endelig klaffet. Vi teller ned til TUL og håper så inderlig at vi ser et lite bankende hjerte :)
 
Jeg tenker på om den oppblåste magen forsvinner litt etter jeg slutter på lutinus, ser ut som jeg er 4 mnd på vei.. Og når man veien 55 kg så ses det ganske godt :laughing002
 
Tenker på at jeg håper kvalmen kan gi seg. Skikkelig mange kvalmebølger gjennom dagen. Ellers synes jeg tiden kan gå litt fortere frem til ordinær ultralyd:) Ganske rolig denne gangen.
 
Tørr ikke å kjenne på noe glede eller å se for meg noe. Med 5 spontanaborter (og ingen barn) bak oss, så er dette en veldig veldig vanskelig tid. Er faktisk roligere nå enn hva jeg har vært før, men er vel kanskje bare fordi jeg har funnet ut at det ikke er noe jeg kan gjøre for å påvirke resultatet uansett. Håper for alt i verden at dette skal gå veien, men tørr som sagt ikke å ta gledene på forskudd. Så ja, jeg tenker vel egentlig bare på å ta en dag om gangen og er lykkelig for hver dag spiren sitter :Heartred
 
Jeg tenker mye på at jeg er redd for å miste igjen. Klarer ikke å glede meg, da jeg veit hvor hardt det blir om det ikke går..
 
Back
Topp