Hva tenker dere om

Brukte jeg mye sist når føtter gikk som trommestikker og det ikke nytta å ha på dyne, genialt. Blir nok å vente litt med det

Eg brukte ikkje i starten, og når eg først prøvde så klikka han. Likte det virkeleg ikkje, så da tenker eg at ein må starte litt tidleg for at ein skal bli vande med det.

Ikke noe man regner som nødvendig. Fikk en i gave med andre man og brukte det ikke så ofte.

Kjøpte en på IKEA, men det sto at den ikke skulle brukes før 6mnd. Når vi skulle prøve det, likte han det ikke i det hele tatt, klarte ikke å ha beina fanga :p ikke lenge siden han begynte å like å sove med dyna over seg, og ikke oppå med teppe! Så gidder ikke prøve det denne gangen ;)

Vi brukte til nr 1 fra ca 6 mnd og utover til han ble 2 år. Ble en slags trygghet for han og siden han sparket av seg dyna hele tiden, så holdt han varmen. Men i starten siden vi får i mai, så er det sikkert ikke nødvendig..

Holder på å sy en vår/høst pose selv nå. Vinterpose kjøper jeg evt ikke før høsten en gang

Begynte med sovepose fra 6 mnd og nr 1 er 2 år nå og bruker det fortsatt.
Bruker en i tynn merino ull da jeg ikke ville ha syntetisk. Legger sommerdyne over på vinterstid!
Meget fornøyd da jeg vet at frøkna ikke blir kald ila natten

Back
Topp