Hva tenker dere om...

Mammatil1gutt

Forelsket i forumet
meg ?

er jo egentlig veldig anonym , men hva tenker der ut ifra det jeg skriver om dere har lagt merke til det ?

og hvordan tror dere jeg ser ut ? :)

Mini og mannen har sovna og jeg kjeder meg [:-] hehe

Sånn første inntrykket jeg sitter meder "hvem er du da??" [8D]

Kan ikke huske og ha sett deg her inne før jeg hehe.

Men betviler ikke at du er ei hyggelig jente, det synes jeg de fleste er inntil det motsatte er bevisst.

Anonym som du sier selv,har jo sett deg men ikke lagt speielt merke til deg, svarer fornuftig i innlegg!
Vanskelig å tro hvordan noen ser ut, men gjetter du har mørkt halvlangt hår,ca 170 lang! -er sikkert heelt på bærtur...

Aner ikke hvem du er.. Sorry [&:]

Hehe, tror jeg har sett deg svare litt her og der - men må innrømme at jeg ikke har lagt spesielt mye merke til deg - ikke for å være frekk! [8D] Men du er nok ei hyggelig jente hvertfall, for har ikke lagt merke til noe negativt med deg hvertfall! [;)]

ORIGINAL: Mommy Nala

Hehe, tror jeg har sett deg svare litt her og der - men må innrømme at jeg ikke har lagt spesielt mye merke til deg - ikke for å være frekk! [8D] Men du er nok ei hyggelig jente hvertfall, for har ikke lagt merke til noe negativt med deg hvertfall! [;)]

Enig med heart, det er litt lettere å legge merke til/huske hvem folk er når de har signatur, avatar etter ticker, eller i det minste navnet på babyen [:D] Tviler heller ikke på at du er en herlig jente, men dersom du gjør litt mer ut av deg blir du nok lagt bedre merke til :)

ORIGINAL: heart86

Jeg legger stadig merke til svarene dine og nicket ditt[:)]
vet ikke så mye om deg da du virker ganske anomym!
men det er litt pga det jeg har lagt merke til deg også!

de aller fleste har enten avatar, ticker eller signatur! eller alt..
du har ikke noe...

du gjør ikke så mye ut av deg da, så har ingen spesiell formening om deg[:)]

ORIGINAL: Mammatil1gutt

blir inspirert til og legge ut bilde her jeg nå :) 

Ja gjør det! Alltid gøy å ha et bilde å koble navnet til :):)

Back
Topp