Hva tenker dere om..

Ja, den ordinære ultralyden er vel mellom uke 17 og 19 hvis jeg husker rett[:)] Blir det kanskje lenge og vente med hemmelig venn så lenge?

FrøkenS: Takk for forståelse[:)] Jeg vil som sagt være med for det er ikke det det står på[:)] Jeg vet bare at hvis jeg blir med så må jeg komme meg ut og fikse gaven og ikke minst få sendt den og i mine travle perioder så blir slike ting ekstremt vanskelig. Men som sagt så har jeg jo veldig lyst til å prøve og få det til[:)] Det er jo en veldig koselig ting og gjøre[:)] Og ikke minst koselig å få en liten gave til den lille[:)]

Forresten så må du gjerne hjelpe meg masse, Frøken S=P. hehehe. Har ikke gjort dette før;)! hihi.

Prøverpånr3: Du får se hva du gjør når den tid kommer,) Er jo kjempe hyggelig om du blir med, men er ikke alle som har tid, det har man forståelse for;).

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, den ordinære ultralyden er vel mellom uke 17 og 19 hvis jeg husker rett[:)] Blir det kanskje lenge og vente med hemmelig venn så lenge?

FrøkenS: Takk for forståelse[:)] Jeg vil som sagt være med for det er ikke det det står på[:)] Jeg vet bare at hvis jeg blir med så må jeg komme meg ut og fikse gaven og ikke minst få sendt den og i mine travle perioder så blir slike ting ekstremt vanskelig. Men som sagt så har jeg jo veldig lyst til å prøve og få det til[:)] Det er jo en veldig koselig ting og gjøre[:)] Og ikke minst koselig å få en liten gave til den lille[:)]

Det blir ikke så lenge å vente hvis vi tar en runde nå når alle er over 12 uker[:)] Så kan vi ta en når alle har vært på UL igjen![:)][:)]

Ja, det er et veldig koselig tiltak[:)] For det første er det jo kjempemoro å få gaver, og for det andre er det greit å vite at bak nicket sitter det en virkelig person som har tenkt på akkurat DEG når hun har kjøpt noe til deg[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Forresten så må du gjerne hjelpe meg masse, Frøken S=P. hehehe. Har ikke gjort dette før;)! hihi.

Prøverpånr3: Du får se hva du gjør når den tid kommer,) Er jo kjempe hyggelig om du blir med, men er ikke alle som har tid, det har man forståelse for;).

Jepp, det skal jeg gjøre[:D] Bare si ifra det!

Det er jo det beste med det hele. at man får et innblikk i hvem som svarer på postene her. En gave sier jo mye om hva den personen liker og hvilken stil personen har=). Me like!<3

Ja, håper på å få blitt med når den tid kommer[:)] Og da kommer jeg også frem med mitt egentlige nick og kan gi litt mer av meg selv enn jeg gjør nå[:)]

Men god ide med en etter 12 uker og en etter den ordinære ultralyden[:)] Flinke dere er som organiserer slike ting[:)] Søøøøøøøøøøøøøøøte jenter[:)]

Nettopp, Jay[:D] Det blir litt mer enn et enkelt nick, en signatur og noen smileyer, liksom[:)]

En kjempekoselig tanke[:D]
Kjempebra iniativ og veldig lurt om dere er to om det for da kan dere også være med uten å vite hvem gaven er fra[;)]

Åh så artig, kjempe koselig med hemmeligvenn gave[:D]

ORIGINAL: honning84

En kjempekoselig tanke[:D]
Kjempebra iniativ og veldig lurt om dere er to om det for da kan dere også være med uten å vite hvem gaven er fra[;)]

'

Jaa, d hadde jeg ikke tenkt på! Lurt

Høres kjempe koselig ut!!! er med jeg!!!

kunne ikke være med på FS fordi jeg hadde veldig lite penger akkurat da... hadde vært mye hos tannlegen (har tannlegeskrekk å dårluge tenner) Men nå er jeg ferdig med tannlegen for ei stund...[;)]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Høres kjempe koselig ut!!! er med jeg!!!

kunne ikke være med på FS fordi jeg hadde veldig lite penger akkurat da... hadde vært mye hos tannlegen (har tannlegeskrekk å dårluge tenner) Men nå er jeg ferdig med tannlegen for ei stund...[;)]

Så bra;).
Men vi ser hvordan ståa ligger ann når alle er over 12;). Er jo noen som kanskje ikke kan nå, men som plutselig kan om seks uker=)

ORIGINAL: Frøken S

Jepp, det høres bra ut[:)]
Hvis du finner ut at du ikke orker, kan jeg godt ta over, når jeg tenker meg om! [8D]

Ja, det blir kjempemoro[:D]

Går det an å finne ut på en enkel måte sånn ca når sistemann er over uke 12? Eller er det veldig vanskelig?

Siste mann enn så lenge...[8D]

Og så har jeg vært med på en del HV runder...

Og den som lager eller tar ansvaret for den aktuelle runden har også lov til å være med...Skulle jo bare mangle...[8|]

Jeg syns dette er en veldig god ide.
Men syns vi kan vente til alle er over 12. uke. Er ikke sååå lenge til egentlig. Blir jo en 6-7uker ventetid. Men utrolig kjipt om det skulle skje noe med noen som er med på det.

Uansett, så kan jeg sikkert ta ansvar for det. Men da ser jeg helst at vi venter noen uker=)
Og kanskje turteldue er snill og gir råd, siden hun har gjort det en gang tidligere=).

selvfølgelig kan jeg gi råd... :)

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: Frøken S

Jepp, det høres bra ut[:)]
Hvis du finner ut at du ikke orker, kan jeg godt ta over, når jeg tenker meg om! [8D]

Ja, det blir kjempemoro[:D]

Går det an å finne ut på en enkel måte sånn ca når sistemann er over uke 12? Eller er det veldig vanskelig?

Siste mann enn så lenge...[8D]

Og så har jeg vært med på en del HV runder...

Og den som lager eller tar ansvaret for den aktuelle runden har også lov til å være med...Skulle jo bare mangle...[8|]

Hvis vi er 2 som ordner med det, så får jo begge vært med, egentlig[:)]
Ser for meg at vi lager en tråd når det tid kommer, hvor alle som vil være med skriver seg opp, så tar jeg og Jaybird ansvar for her vår halvdel, og gir en fra vår halvdel en hemmeliv venn fra den andre halvdelen, ikludert oss selv[:)][:)]

Var noe sånt jeg også tenkte på=). Veldig smart, FrøkenS;).
Gleder meg jeg=). Blir så koselig<3

Er veldig kjekt med med HV. [:)] [:)] Jeg er med når den tid kommer! [8D] [8D]

HAdde det på den andre forumet jeg tilhører..

Da hadde vi rett før termin, så altså ting til bebisen[:D]
Veldig kost.
kjøpte for 150-200 kr.

Var noe sånt jeg også tenkte på=). Veldig smart, FrøkenS;).
Gleder meg jeg=). Blir så koselig<3

Ja, kjempesmarte er vi[:D] Gleder meg jeg også! Er veldig glad i å organisere ting, når jeg kjenner etter[8D]

Back
Topp