Hva tenker dere om..

Frøken S

Elsker forumet
..hemmelig venn?[:D]

Har sett på andre terminforum at de har det etter at ungen er ute (kanskje før og, det vet jeg ikke), men vi kunne jo hatt det nå OG senere?[:)][:)]

Hvordan er stemninga for det?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hehe... Hadde vært super moro... Men er jo vanske lig å sette opp når vi skal ha det da... Siden vi har termin så ulikt og alle er jo ikke 12 uker på likt heller...

Så jeg mener vi kunne startet med en gang... ikke barne klær og slikt.. Men fks en liten oppmerksomhet hehe...

Tenkte evt å ha en hemmligvenn runde etter at alle har født i såfall! Men vi kan jo ha et par runder før det da, så kan vi ha noe å glede oss over i ventetiden[:)]

Nei, for all del, vi trenger ikke å kjøpe barnetøy nå nei! Tenkte mer på ting til oss mammaer[:D]

Jeg er med på dette jeg. Jeg må innrømme at jeg ikke 100% har skjønt hvordan det fungerer da.... [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)]

hehe ja er jo best å kjøpe noe til oss mammane hehe... er jo det som er kost... og så når babyene har kommet så blir det noe til babyne <3

ORIGINAL: *snehvit*

Jeg er med på dette jeg. Jeg må innrømme at jeg ikke 100% har skjønt hvordan det fungerer da.... [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)]

Skal prøve å forklare!
En person tar ansvar for å ordne med hele greia. Hun kan da altså ikke være med på det selv!
De som vil være med sender PM med fullt navn og adresse til den personen, og hun fordeler en hemmelig venn til hver. Sender adressa til en annen som har meldt seg på. Så settes det pengefrist og sendefrist, ergo vi kjøper gave og sender i posten[:)] Med i pakken skriver man et hint om hvem man er.

Så når alle har fått og sendt, kan man gjette på hvem man har, og etter hvert avsløres det. Ganske moro[:D]

jeg vil være med!!![:D][:D]

Noen må være ansvarlig for å ordne med det da!
Er ikke så mye jobb hvis vi som er med på det er flinke og infrir sendefrister osv[:)]

ORIGINAL: Frøken S

Skal prøve å forklare!
En person tar ansvar for å ordne med hele greia. Hun kan da altså ikke være med på det selv!
De som vil være med sender PM med fullt navn og adresse til den personen, og hun fordeler en hemmelig venn til hver. Sender adressa til en annen som har meldt seg på. Så settes det pengefrist og sendefrist, ergo vi kjøper gave og sender i posten[:)] Med i pakken skriver man et hint om hvem man er.

Så når alle har fått og sendt, kan man gjette på hvem man har, og etter hvert avsløres det. Ganske moro[:D]

Ja det høres moro ut.
Er det samme venn hver gang eller er det rullering.

ORIGINAL: Frøken S

Skal prøve å forklare!

Ja det høres moro ut.
Er det samme venn hver gang eller er det rullering.

Må vel gjerne rullere om vi skal kjøre flere runder utover sommeren og høsten[:)]

jeg vil ikke ta ansvar for dette denne gangen. holdt med inne på FS den ene runden...

jeg har ikke vært med på noe sånt før[&:] Så tørr ikke ta på meg ansvaret, desverre [&:]

Jeg syns dette er en veldig god ide.
Men syns vi kan vente til alle er over 12. uke. Er ikke sååå lenge til egentlig. Blir jo en 6-7uker ventetid. Men utrolig kjipt om det skulle skje noe med noen som er med på det.

Uansett, så kan jeg sikkert ta ansvar for det. Men da ser jeg helst at vi venter noen uker=)
Og kanskje turteldue er snill og gir råd, siden hun har gjort det en gang tidligere=).

ORIGINAL: Jaybird

Jeg syns dette er en veldig god ide.
Men syns vi kan vente til alle er over 12. uke. Er ikke sååå lenge til egentlig. Blir jo en 6-7uker ventetid. Men utrolig kjipt om det skulle skje noe med noen som er med på det.

Uansett, så kan jeg sikkert ta ansvar for det. Men da ser jeg helst at vi venter noen uker=)
Og kanskje turteldue er snill og gir råd, siden hun har gjort det en gang tidligere=).

For meg kan vi godt vente ja[:)] Så er vi sikre på at alle som vil inn i januar har kommet hit også.
Kan jo ha en tråd (evt denne?) hvor de som er interesserte skriver i, sånn at vi finner ut om nok folk vil være med også[:)]
Supert at du kan tenke deg å ordne dette! Selvfølgelig venter vi til du føler for å gjøre det, du bestemmer nå[:)]

Hehe. Null stress.
Veldig greit å vente til vi vente til folk er over 12.ukers kneika og til vi vet ca. at det ikke kommer så mange flere. Kommer vel noen hele tiden=P. Menmen.

Veldig flott hvis folk skriver på seg her, så ser vi om det er populært. Så kan jeg heller legge ut en ny tråd om det, når jeg ser at alle har passert 12. Med info osv=)

Detta blir morro!!!!

Jepp, det høres bra ut[:)]
Hvis du finner ut at du ikke orker, kan jeg godt ta over, når jeg tenker meg om! [8D]

Ja, det blir kjempemoro[:D]

Går det an å finne ut på en enkel måte sånn ca når sistemann er over uke 12? Eller er det veldig vanskelig?

Ja, veldig lurt og vente til uke 12[:)] Da er vi alle på den sikre siden[:)] Jeg var med på det i mitt forrige terminforum. Kjempe koselig[:)] Men jeg må se det an denne gangen[:)] Ikke for å være kjip for det føler jeg nå[&:] Men det som er mitt problem er at jeg har det så sinnsykt travelt med to barn, full jobb og alt annet som er på timeplanen at jeg rett og slett sliter med å komme meg avgårde for å fikse slike ting. Men jeg skal se på det når det nærmer seg og håpe at jeg får muligheten til å bli med[:)]

Og forresten så husker jeg en ting til og det var at vi hadde det etter at vi hadde vært på den ordinære ultralyden så vi fikk noe til det kjønnet vi ventet[:)] Det er også et koselig tips[;)]

Er vel bare å titte på terminlista det=). Vet jeg har 29. Så er en av de siste. Og da må vi i hvertfall vente 6-7 uker.

Hmm. Det var en veldig gode ide prøverpånummer3. Kanskje vi kan lage en avstemning på det? Være litt demokratiske=P. hehehe.

Kan jo hende vi kan ha en tidlig i svangerskap, og en sent i svangerskap?

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, veldig lurt og vente til uke 12[:)] Da er vi alle på den sikre siden[:)] Jeg var med på det i mitt forrige terminforum. Kjempe koselig[:)] Men jeg må se det an denne gangen[:)] Ikke for å være kjip for det føler jeg nå[&:] Men det som er mitt problem er at jeg har det så sinnsykt travelt med to barn, full jobb og alt annet som er på timeplanen at jeg rett og slett sliter med å komme meg avgårde for å fikse slike ting. Men jeg skal se på det når det nærmer seg og håpe at jeg får muligheten til å bli med[:)]

Og forresten så husker jeg en ting til og det var at vi hadde det etter at vi hadde vært på den ordinære ultralyden så vi fikk noe til det kjønnet vi ventet[:)] Det er også et koselig tips[;)]

Ja, da kan vi jo ta en runde hvor vi kjøper ting til babyene! Så kan vi evt ha en runde når alle er født[:)]

Forstår godt at du har det travelt, når jeg var med på det på FS (før svangerskapet) så sendte jeg pakken den siste dagen, og jeg har ingen barn fra før[:-] vi hadde en veldig knapp mnd med tanke på penger da da, så det var derfor, men alikevel[8D]
Så jeg har hvertfall full forståelse for det[:D]

Det var ikke dårlig. Men skal vi vente til alle har vært på ord. ul da, kanskje? Det er vel mellom uke 17 og 21, eller noe sånt?

Back
Topp