Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *snehvit*
Jeg er med på dette jeg. Jeg må innrømme at jeg ikke 100% har skjønt hvordan det fungerer da.... [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)]
ORIGINAL: Frøken S
Jeg er med på dette jeg. Jeg må innrømme at jeg ikke 100% har skjønt hvordan det fungerer da.... [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)] [:)]
Skal prøve å forklare!
En person tar ansvar for å ordne med hele greia. Hun kan da altså ikke være med på det selv!
De som vil være med sender PM med fullt navn og adresse til den personen, og hun fordeler en hemmelig venn til hver. Sender adressa til en annen som har meldt seg på. Så settes det pengefrist og sendefrist, ergo vi kjøper gave og sender i posten[:)] Med i pakken skriver man et hint om hvem man er.
Så når alle har fått og sendt, kan man gjette på hvem man har, og etter hvert avsløres det. Ganske moro[:D]
ORIGINAL: Frøken S
Skal prøve å forklare!
En person tar ansvar for å ordne med hele greia. Hun kan da altså ikke være med på det selv!
De som vil være med sender PM med fullt navn og adresse til den personen, og hun fordeler en hemmelig venn til hver. Sender adressa til en annen som har meldt seg på. Så settes det pengefrist og sendefrist, ergo vi kjøper gave og sender i posten[:)] Med i pakken skriver man et hint om hvem man er.
Så når alle har fått og sendt, kan man gjette på hvem man har, og etter hvert avsløres det. Ganske moro[:D]
Ja det høres moro ut.
Er det samme venn hver gang eller er det rullering.
ORIGINAL: Jaybird
Jeg syns dette er en veldig god ide.
Men syns vi kan vente til alle er over 12. uke. Er ikke sååå lenge til egentlig. Blir jo en 6-7uker ventetid. Men utrolig kjipt om det skulle skje noe med noen som er med på det.
Uansett, så kan jeg sikkert ta ansvar for det. Men da ser jeg helst at vi venter noen uker=)
Og kanskje turteldue er snill og gir råd, siden hun har gjort det en gang tidligere=).
ORIGINAL: prøverpånummer3
Ja, veldig lurt og vente til uke 12[:)] Da er vi alle på den sikre siden[:)] Jeg var med på det i mitt forrige terminforum. Kjempe koselig[:)] Men jeg må se det an denne gangen[:)] Ikke for å være kjip for det føler jeg nå[&:] Men det som er mitt problem er at jeg har det så sinnsykt travelt med to barn, full jobb og alt annet som er på timeplanen at jeg rett og slett sliter med å komme meg avgårde for å fikse slike ting. Men jeg skal se på det når det nærmer seg og håpe at jeg får muligheten til å bli med[:)]
Og forresten så husker jeg en ting til og det var at vi hadde det etter at vi hadde vært på den ordinære ultralyden så vi fikk noe til det kjønnet vi ventet[:)] Det er også et koselig tips[;)]