uff a mei jenter, jaja.. som mamma så bør jo ikke fokuset være på å legge ut bilder av seg selv i undertøy, stryk den. som person så bør man jo ikke drive å legge ut bilde av seg selv i kunn undertøyet. jeg er ikke missunnelig selv om jeg er stor selv, jeg er ikke fornøyd med vekta mi, men det er av andre grunner. jeg spiser sunt, trener osv men hvorfor kroppen min ser sånn som den gjør ut har mange grunner, bland annet at jeg har født 3 barn og går med mitt fjerde, gener, hormonelle plager, osv osv. men for all del, om hun vil vise seg stolt frem så må hun for all del gjøre det. jeg har ikke irritert meg over saken som så mange andre har gjort, men jeg har syns synd på de som føler de må rakke ned på henne, syns synd på henne og syns synd på de som føler seg støtt av hennes opptreden i kun undertøyet. men for å være helt ærlig damer, så har vi jo ingen ting med det som hun gjør selv om hun legger det ut, for det er jo virkelig ikke opp til oss å dømme andre verken for eller imot henne. man skal være grei og snill, forøverig kan man gjøre som man vil. =)
men det verste oppe i alt dette er jo at det er så mange mindreårige som får en form for forskrudd kroppsfiksering, og ungjenter tenker også tanken på at hvorfor ser hun så bra ut etter å ha født kun 4 dager før. dette er jo ikke sunt for de når de en dag håper på å se like bra ut etterpå, noe mange ikke gjør grunnet gener osv.
det eneste jeg har fått høre er at man ikke bør drive med lavkarbo når man ammer, for mangelen på vitaminer og sånt kan komme i melka. for de som ammer så bør moren drikke melk feks, for melk gir morsmelken mer fett for barnet og gir masse vitaminer og mineraler som barnet trenger. men om hun feks spiser masse fisk og kylling, frukt og grønt som vil gi et rikt omfang av vitaminer og mineraler som barnet trenger får være opp til henne.
sånn da har jeg sagt mitt, og jeg sier virkelig ikke dette for å tråkke på noens tær, men husk at på innsiden er vi alle like, og vi er alle perfekte på utsiden uansett hvor forskjellige vi er.. =) stor helge klem til alle av dere