hva tenker dere om fotballfruens magebile?

Fotballfrue ser da smashing ut... men jeg klarer ikke ta mennesker som legger ut slike bilder av seg selv seriøst!!! Hun hadde da sett like bra ut med litt klær på!? Men det er også grunnen til at jeg ikke leser hverken bloggen hennes eller noen andre sine for den saks skyld :P Så da kan hun egentlig gjøre akkurat som hun vil for meg:)

Jeg lurer litt på hvordan hu kan gå i en liten truse når hu burde brukt bind/ bleier på den tiden, og hvordan hu har klart å trene de første dagene etter fødsel når magen er så vond og en skal ta det med ro under renselse ?

Jeg lurer litt på hvordan hu kan gå i en liten truse når hu burde brukt bind/ bleier på den tiden, og hvordan hu har klart å trene de første dagene etter fødsel når magen er så vond og en skal ta det med ro under renselse ?
Er jo ikke sikkert hun har trent. Eller at hun blør noe særlig. Det er vel ingenting som tilsier at man "burde" bruke noe som helst,det går vel på behov? Er ikke sikkert hun har vondt for den saks skyld. En ting burde folk innse i denne debatten; alle kvinner, svangerskap og fødsler er ulike, så å si hva noen andre burde gjøre eller hvordan noen burde ha det bør man overlate til vedkommende selv, i samråd med helsepersonell.

Vet hun tydde til Belly Bandit og Shrinkx Hips, det skal visst være effektivt OG støttende og smertedempende...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Alle blør relativt mye de første dagene. Det er jo snakk om 4 dager etter fødsel. De fleste har jo renselse i mange uker.
Og dt tar jo litt tid at huden strammes inn igjen.

jeg mener det er unødvendig.. det er med på å skape ett negativt selvbilde for mange jenter. sånne bilder, var en av grunnene til at jeg slet med spiseforstyrrelse på ungdomsskolen, fordi jeg aldri klarte å se sånn ut :( Mange jenter sliter med det samme, så unødvendig kroppsfokus, syns jeg ikke noe om personlig. hun kan være stolt av seg selv, hun ser flott ut. men kan hun ikke i det minste ha klær på? det blir ikke bare positivt for alle som sliter med kroppsbildet sitt å se sånt, desverre :(

Jeg blødde nesten ingenting etter fødselen til datteren min. Kun noen dråper om dagen og litt når jeg tisset.

MEN, jeg måtte få morkaken fjernet med utskraping da dustemorkaka nektet å komme ut på egenhånd. Da kan jeg jo være at de "støvsugde" litt ekstra når jeg først lå der i narkose og at det var grunnen til lite blødning.

Jeg må ærlig talt si at jeg bryr meg ikke, det har alltid vært sånn, anten det gjelder modeller eller hva det måtte være. Blir alltid balluba og folk skal ha en mening om absolutt alt, så denne gangen har jeg rett og slett la være å gidde å mene noe om det :)

Jeg har sett de mest utrolige resultater av overvektige som har slanket seg, hard trening og kosthold så kan egentlig alle bli slik. Spm er hva en skal gidde å har lyst å prioritere :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Tenker at den trusa der kan ikke ha vært på i mange sekundene etter at bilde ble tatt. Har til gode å høre om noen hvor blødningene etter fødsel stopper så fort. Så at antrekket er for bildet sin skyld tviler jeg ikke på (men hva vet jeg?).

At hun ser fantastisk ut, det syns jeg absolutt. Godt jobba! :)

Jeg blødde i seks uker etter fødselen, men blødde så lite at jeg brukte mine vanlige truser/hipstere etrer fødselen. Så veltrent som hun var, er det fult mulig å se slik ut.

Må bare begynne med å si at jeg ikke er sjalu på noen måte selv om jeg er kritisk. Jeg fødte for to mnd siden selv og det synes ikke på meg heller.. MEN.. Hun er et elendig forbilde. Hvorfor kommunisere at det er viktig å være så innmari perfekt hele tiden? Det er ikke utseende ditt det handler om når man skaper liv. Fokus er helt feil og realiteten for de fleste er langt fra slik! Tynn er heller ikke det samme som sunn og det er ingenting sunt med hennes livsstil! Hun lever på diett og bygger et menneske på diett. Jeg ser det som ekstremt egoistisk. Det er ingenting bra med å fostres opp på fett, stevia og sukrin! Det er heller ikke bra om vordende mødre tror at det er dette de må ty til for å se slik ut etter fødsel!

Alle vil vell få ros etter en fødsel? Både ros om barnet og deg selv :) Jeg hadde iallefall vært så utrolig trist dersom alle hadde klaget på meg hele tiden, både hvordan jeg så ut og dersom noen klaget på at jeg faktisk pyntet meg litt! Og ja, man har faktisk god tid til å ta vare på seg selv også når barnet er så lite og sover så mye, i tillegg har jo barnet en far også ;-) mennesker som ikke kan være glad for andres lykke må jo være mennesker som har noe de selv sliter med, tenker jeg!

Alle vil vell få ros etter en fødsel? Både ros om barnet og deg selv :) Jeg hadde iallefall vært så utrolig trist dersom alle hadde klaget på meg hele tiden, både hvordan jeg så ut og dersom noen klaget på at jeg faktisk pyntet meg litt! Og ja, man har faktisk god tid til å ta vare på seg selv også når barnet er så lite og sover så mye, i tillegg har jo barnet en far også ;-) mennesker som ikke kan være glad for andres lykke må jo være mennesker som har noe de selv sliter med, tenker jeg!
Det handler vel ikke om å ikke være glad for andres lykke, men mer om å være kritisk til det hun kommuniserer. Hun må være så lykkelig hun bare vil. Jeg håper hun er det. Men et godt forbilde, det er hun ikke.

Synest hun ser fantastisk ut, og det har hun all rett til etter all den treningen hun har lagt bak seg! En slik kropp kommer ikke av seg selv! Hvilke motiver hun har med og poste bildet vet ikke jeg, men hun som mange andre jenter trenger sikkert bekreftelse på at hun ser bra ut! Og det gjør hun!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

uff a mei jenter, jaja.. som mamma så bør jo ikke fokuset være på å legge ut bilder av seg selv i undertøy, stryk den. som person så bør man jo ikke drive å legge ut bilde av seg selv i kunn undertøyet. jeg er ikke missunnelig selv om jeg er stor selv, jeg er ikke fornøyd med vekta mi, men det er av andre grunner. jeg spiser sunt, trener osv men hvorfor kroppen min ser sånn som den gjør ut har mange grunner, bland annet at jeg har født 3 barn og går med mitt fjerde, gener, hormonelle plager, osv osv. men for all del, om hun vil vise seg stolt frem så må hun for all del gjøre det. jeg har ikke irritert meg over saken som så mange andre har gjort, men jeg har syns synd på de som føler de må rakke ned på henne, syns synd på henne og syns synd på de som føler seg støtt av hennes opptreden i kun undertøyet. men for å være helt ærlig damer, så har vi jo ingen ting med det som hun gjør selv om hun legger det ut, for det er jo virkelig ikke opp til oss å dømme andre verken for eller imot henne. man skal være grei og snill, forøverig kan man gjøre som man vil. =)
men det verste oppe i alt dette er jo at det er så mange mindreårige som får en form for forskrudd kroppsfiksering, og ungjenter tenker også tanken på at hvorfor ser hun så bra ut etter å ha født kun 4 dager før. dette er jo ikke sunt for de når de en dag håper på å se like bra ut etterpå, noe mange ikke gjør grunnet gener osv.
det eneste jeg har fått høre er at man ikke bør drive med lavkarbo når man ammer, for mangelen på vitaminer og sånt kan komme i melka. for de som ammer så bør moren drikke melk feks, for melk gir morsmelken mer fett for barnet og gir masse vitaminer og mineraler som barnet trenger. men om hun feks spiser masse fisk og kylling, frukt og grønt som vil gi et rikt omfang av vitaminer og mineraler som barnet trenger får være opp til henne.
sånn da har jeg sagt mitt, og jeg sier virkelig ikke dette for å tråkke på noens tær, men husk at på innsiden er vi alle like, og vi er alle perfekte på utsiden uansett hvor forskjellige vi er.. =) stor helge klem til alle av dere

Back
Topp