Hva tenker dere om Dorull-nisse saken?

Dette blir hysteri ja! Skal man begynne å nekte barna å leke sammen også pga fare for andres bakterier?

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Nei, hjelp, ikle barna gassmaske og beskyttelsesdrakt så de slipper å komme i nærheten av andres bakterier.

Dette er for meg langt over hysterisk og tanken kunne ikke falle meg inn engang at jeg skulle nekte sønnen min å delta i dorullnisselaging, dersom det var det de skulle lage i bhg (nå skal de ikke det i hans bhg, men det er irrelevant).

Enig her, egentlig burde alle barna ha hvert sitt rom og egne leker i bhg slik at det ikke var fritt fram for bakterier. *Ironi.*

Jeg synes det er disgusting å lage pynt av det andre folk har sittet og tvinnet rundt de avføringsbefengte fingrene sine! ÆSJ!

Altså - dorullene har jo vært på noens toalett i kanskje flere dager, og håndtert av muligens ganske skitne hender etter toalettbesøk, så heelt fjernt tenker jeg ikke at det er. Men er likevel ikke noe jeg hadde brydd meg om, eller kommet på å reagere på. Som flere sier her er det sikkert nok av bakterier i omløp i barnehager ellers også. Men er jo virkelig ikke verre enn at det samles inn tørkeruller i stedet;)

Hvis man syns en dorullhylse er uhygienisk, så bør de vel ikke la ungen gå i bhg. Unger gjør langt eklere ting enn å ta på en dorullhylse!

Ja da skulle vel jeg ha krepert for lenge siden da... og alle de ungene jeg gikk i barnehage sammen med da jeg var lita. Vi laga tilogmed en drage/slange eller hva det nå var slags svært monster av tomme ruller. Vi pynta med forskjellige farga stoff og papir og piperensere. Så hang de voksne opp alle rullene i taket sånn at det ble en fin figur vi alle hadde vært med på å lage. Vi var sååå stolte av den alle sammen.

Nei snart er det vel ikke lov for barna å sitte nærmere hverandre enn med 2 meters avstand og helst med munnbind og jevnlig spriting av hender.... *oppgitt* Man SKAL være borti litt bakterier for å holde immunforsvaret sitt i gang.

Forskjell på avføring og andre bakterier vel?!
Joa men si meg hvor mange unger som tar på seg (der nede) for så å leke med andre unger og si at de da ikke ville fått de samme bakteriene!

Jeg tenker at denne mannen har litt for lite å ta seg til livet sitt. Jammen er det mye rart man skal gidde å henge seg opp i :)

Kan jo begynne å lure på hvordan denne pappaen sine doruller ser ut etetr endt bruk? Hos oss så tar vi ikke inni selve hylsen.... :)

Sjansen er vel større for å bli smittet av noroviruset fra et dørhåndtak/fjernkontroll/tastatur enn en dorullnisse. Latterlig.

Jobber i bhg, og jeg personlig ilker ikke dolrull som material for kunstdelen der. Men det er fordi jeg ikke liker pappen, ikke på grunn av bakterinene... Er mye verre at ikke lekene blir vasket hver dag...

De fleste dorullnissene er jo bar stygge... Og barnehagene burde kunne bedre enn det.

Når det gjelder bakteriene så blir det bare komisk for min del..

Back
Topp