MammaTilToSmå
Glad i forumet
Skal snakke med pasientombudet på fredag for å lage sak mot sykehuset, i forhold til erstattning fordi min samboer døde av legefeil. Svigermor mente i dag at hvis det blir penger så skal det fordeles, sånn at hver av foreldrene får 5% og at søskene hans og jeg og ungene får 20% hver, eller noe slikt. Er det bare meg som mener at det blir litt feil? 20% er jo mye når det blir en del penger, og det er jo egentlig jeg og ungene som blir mest skadelidende økonomisk sett, og det virker som at jeg også må betale det meste av begravelsen.
Jeg mener ikke at ikke søskene ikke skal få noen ting, men at 20% høres mye ut. Kanskje at de får 5% hver eller noe slikt.
For meg så er det ikke mest pengene det handler om, men at jeg og ungene skal klare oss, fordi vi tross alt har mistet en pappa, samboer og livsforsørger.
Skal snakke med advokat i morgen og høre litt med han. Men vet ikke helt hva jeg tenker om det, mora hans foreslo det i dag, for hun vil ikke at det skal bli konflikt mellom meg og ene søstra hans.
Jeg mener ikke at ikke søskene ikke skal få noen ting, men at 20% høres mye ut. Kanskje at de får 5% hver eller noe slikt.
For meg så er det ikke mest pengene det handler om, men at jeg og ungene skal klare oss, fordi vi tross alt har mistet en pappa, samboer og livsforsørger.
Skal snakke med advokat i morgen og høre litt med han. Men vet ikke helt hva jeg tenker om det, mora hans foreslo det i dag, for hun vil ikke at det skal bli konflikt mellom meg og ene søstra hans.