Hva tenker dere om denne testen?

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Føler ikke testene mine er så sterke for å være over ikm :rolleyes: fikk 2-3 på digital i går. Men føler disse burde være sterkere.
Tror jeg er 17 dpo eller noe.

Hvordan var deres test så langt som jeg er på vei?
 

Vedlegg

  • IMG_20180406_1.png
    IMG_20180406_1.png
    198 KB · Visninger: 72
Hmm. Så lenge du har stigning, så burde vel alt være OK selv om de er svake? Hadde stolt på den digitale og ikke bekymret meg :)
 
Slik var mine og, fleire dagar over ikm. Digital sa 2-3 når eg var over 5 veker. Var slik førre svangerskap og:cat:
 
Huff, liker det ikke. Spesielt ikke siden jeg ikke har vært like kvalm i dag som jeg har vært de andre dagene. Og jeg egentlig føler at det skal gå gale :rolleyes:
Ikke noe kjekt dette :(
 
Det varierer nok veldig. Har ikke tatt noen strimler på lenge da jeg er tom, men på den tiden i forrige svangerskap så var testen sånn så dette når jeg fikk 2-3 på digital. Kanskje best å prøve å ikke teste så mye, siden du blir så bekymret [emoji173]️Image1523039928.176412.jpg
 
Testing synes jeg gjør bare vondt verre, det er litt som å bruke google på symptomer- du ender uansett opp med masse bekymringer og en mulig dødsdom! Men jeg skjønner også dine bekymringer. Husk at alle tester har ulik grad av sensitivitet. Jeg skal vise deg en test jeg tok på 17 dpo. Se på disse under her tatt samme dag. Den ene er mye svakere enn den andre.

Og har du tatt to like tester bare med en 2-3 dagers mellomrom nå den siste tiden? Du kan se stigningen bedre dersom du bruker samme test. Evt blir det å dra til fastlegen for å måle hcg?
 

Vedlegg

  • 9F862E36-A8A6-440A-93B2-9465B6874435.png
    9F862E36-A8A6-440A-93B2-9465B6874435.png
    804,1 KB · Visninger: 34
Ja huff, vet at jeg burde slutte å teste men er ikke lett :p
Har tatt litt forskjellige tester. Har brukt babyplan sin men gikk tom. Bestilte nye som kom i dag men de var ikke lik. De forrige var rosa mens disse er grønn. Står babyplan på ordren men usikker på om det er babyplan sine.

Fikk gravid 1-2 på onsdag og 2-3 i går så skulle tro det steg. Men når jeg tok disse i dag så var jeg redd hcg'en var på vei ned igjen siden de ikke var så sterk.

Har tatt clearblue sine med kryss også men var tom for de å. Fikk faktisk nye på posten nå nettopp så tenkte å prøve en slik i morgen for å se :)
 
Testing synes jeg gjør bare vondt verre, det er litt som å bruke google på symptomer- du ender uansett opp med masse bekymringer og en mulig dødsdom! Men jeg skjønner også dine bekymringer. Husk at alle tester har ulik grad av sensitivitet. Jeg skal vise deg en test jeg tok på 17 dpo. Se på disse under her tatt samme dag. Den ene er mye svakere enn den andre.

Og har du tatt to like tester bare med en 2-3 dagers mellomrom nå den siste tiden? Du kan se stigningen bedre dersom du bruker samme test. Evt blir det å dra til fastlegen for å måle hcg?

Ja der var jo det faktisk litt forskjell i fargen. Er nok sikkert litt dumt å teste med forskjellige tester.
 
Hmm. Så lenge du har stigning, så burde vel alt være OK selv om de er svake? Hadde stolt på den digitale og ikke bekymret meg :)

Ja skulle kanskje bare stolt på den digitale og droppet å teste noe mer. Ikke så lett :p
 
Slik var mine og, fleire dagar over ikm. Digital sa 2-3 når eg var over 5 veker. Var slik førre svangerskap og:cat:

Mitt forrige svangerskap så fikk jeg 2-3 akkurat når jeg var 4 uker og 3+ når jeg var 5 uker så dette er veldig uvant for meg. Har mistet en del ganger før også, så blir så beskymret. Men får prøve å slappe av :)

Det varierer nok veldig. Har ikke tatt noen strimler på lenge da jeg er tom, men på den tiden i forrige svangerskap så var testen sånn så dette når jeg fikk 2-3 på digital. Kanskje best å prøve å ikke teste så mye, siden du blir så bekymret [emoji173]️Vis vedlegget 252151

Var jo en velsig sterk strek :) kanskje like greit å være for tester så blir man ikke fristet :p

Typsik at jeg bestilte masse tester i påsken som ikke kom før i dag. Skulle bare avbestilt de :rolleyes:
 
Mitt forrige svangerskap så fikk jeg 2-3 akkurat når jeg var 4 uker og 3+ når jeg var 5 uker så dette er veldig uvant for meg. Har mistet en del ganger før også, så blir så beskymret. Men får prøve å slappe av :)



Var jo en veldig sterk strek :) kanskje like greit å være tom for tester så blir man ikke fristet :p

Typsik at jeg bestilte masse tester i påsken som ikke kom før i dag. Skulle bare avbestilt de :rolleyes:

Jepp, en del skrivefeil her ja :D
 
Ja huff, vet at jeg burde slutte å teste men er ikke lett :p
Har tatt litt forskjellige tester. Har brukt babyplan sin men gikk tom. Bestilte nye som kom i dag men de var ikke lik. De forrige var rosa mens disse er grønn. Står babyplan på ordren men usikker på om det er babyplan sine.

Fikk gravid 1-2 på onsdag og 2-3 i går så skulle tro det steg. Men når jeg tok disse i dag så var jeg redd hcg'en var på vei ned igjen siden de ikke var så sterk.

Har tatt clearblue sine med kryss også men var tom for de å. Fikk faktisk nye på posten nå nettopp så tenkte å prøve en slik i morgen for å se :)

Jeg tror at du har brukt forskjellige tester og at det er grunnen til bekymringene dine, de viser jo så forskjellig! Stol heller på den digitale også tar du en ny CB med kryss i morgen. Kjøp kun de samme testene fremover da, enig?xsmile9xsmile5
 
Mitt forrige svangerskap så fikk jeg 2-3 akkurat når jeg var 4 uker og 3+ når jeg var 5 uker så dette er veldig uvant for meg. Har mistet en del ganger før også, så blir så beskymret. Men får prøve å slappe av :)



Var jo en velsig sterk strek :) kanskje like greit å være for tester så blir man ikke fristet :p

Typsik at jeg bestilte masse tester i påsken som ikke kom før i dag. Skulle bare avbestilt de :rolleyes:

Hadde jeg hatt tester så hadde jeg tatt det hver dag selv, men nå er jeg tom og orker ikke å teste mer [emoji23] jeg bekymrer meg for alt, så tror det er til det beste at jeg ikke tester noe mer [emoji23] tar nok sikkert en siste digital så jeg ser at jeg får 3+ på den[emoji28]
Det er fint med en del tester om man ser litt økning, men man blir jo så unødvendig bekymret om man ikke ser det[emoji15]
 
Back
Topp