Knerten3
Glad i forumet
Jeg tenker så mye på aldersforskjellen søsken i mellom. Har selv veldig stort hopp mellom mine to søsken og meg, og vi har ikke et tett forhold. Vi har heller ikke hatt en barndom sammen. Men så hører jeg om andre som har er bestevenn med søster som er 10 år yngre, mens hun som er 2 år yngre ser de nesten aldri... så det er vel ikke alltid alder spiller en rolle.
Ser på de to vi har, som det er 2,5 år mellom. De har jo stor glede av hverandre og har mange av de samme intr. Feriene er enkle for de syns det er gøy i de samme parkene/karusellene osv. De vokser opp sammen. Selvom de så klart krangler masse også.
Nr 3 blir født da de to andre er 6 og 9 år, og bli jo på en måte alene, og dette tenker jeg mye på. Får ikke den samme tette oppveksten med søsken, som de to andre har.... Vi skal ikke ha nr 4!
Hva tror dere om dette? erfaringer med egne søsken?
Ser på de to vi har, som det er 2,5 år mellom. De har jo stor glede av hverandre og har mange av de samme intr. Feriene er enkle for de syns det er gøy i de samme parkene/karusellene osv. De vokser opp sammen. Selvom de så klart krangler masse også.
Nr 3 blir født da de to andre er 6 og 9 år, og bli jo på en måte alene, og dette tenker jeg mye på. Får ikke den samme tette oppveksten med søsken, som de to andre har.... Vi skal ikke ha nr 4!
Hva tror dere om dette? erfaringer med egne søsken?