Hva tenker dere da?

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Om du og kjæresten sitter å ser på film, og de dukker opp ei lekker ei - og mannen sier; "ooj".
Hva tenker dere da? Jeg er ikke akkurat så fornøyd med kroppen min, og føler ikke jeg er bra nok for han når han "sikler" etter de hotte damene på filmer å slikt.
Vet det er teit å diskutere dette, men har lite å finne på en fredagskveld [:D]

Du synes vel menn på film er kjekke du og? [:)]

Tenker ca ingenting, for jeg ville gjort det samme om det dukket opp en snæææksyyy mann[:D]

Har aldri skjedd! Men hadde nok blitt litt "sjalu" på en måte!

Kommer helt an på hvilket humør eg er i [:)]
Men visst eg er i vanligt humør så ler eg bare av han [:)]

Hvis hun virkelig ser bra ut kan jeg si: ja fy søren, hun var lekker. [8D]

Det bryr jeg meg fint lite om. Har ikke noe problem med å se at andre damer er penere enn meg [;)]

ORIGINAL: rodstilk

Du synes vel menn på film er kjekke du og? [:)]

Tja. Men jeg kommenterer ikke det hver gang. Itilfelle han blir "såret" av det [:D]

ORIGINAL: Burger

Jeg skjønner at du kan føle deg såret, men tror egentlig ikke han legger noe i det .. menn er enkle vesener[8D]

Sant så sant. Må vell venne meg til at mannfolk er slik.

blir litt lei meg jeg altså....og føler meg feit....men kan liksom ikke si så mye for jeg synes jo også det er fine ting å se på på tv... hehe

ORIGINAL: Krristy

Kommer helt an på hvilket humør eg er i [:)]
Men visst eg er i vanligt humør så ler eg bare av han [:)]

[8D]

jeg tenker som regel: ja hu var jammen lekker. Om hu ikke er det i mine øyne sier jeg til han at hu ikke er det[8D]
Jeg vet selv at jeg ikke er den eneste lekre i verden for han,og det bryr meg ikke lenger.
Men før hadde jeg absolutt brydd meg for da var selvtilitten vært betydelig lavere[&o]

Jeg smiler, og er som regel enig med han i at dama er lekker! [;)]

ORIGINAL: Thejohan

Enten så sier jeg meg enig,eller så sier jeg meg uenig.

Jo det er jo teit, men så pleier ikke han her si det... og hadde han sagt det tror jeg at jeg hadde sagt, "lukk munnen og tenk det inni deg, jeg har ingen interresse av om du synes hu er fin eller ikke".
Jeg kunne aldri finni på å sitti sånn, synes nesten det er på grensen til erting..[&:]

Jeg bare ler og sier meg enig (eller uenig). Plager meg overhodet ikke (og jeg er noe overvektig) [:D]

Det bryr meg egentlig ikke.....
Jeg sikler hver tirsdag mellom 2205-2300, på True Blood mannfolka[:D][:D][:D][:D]

hadde brydd meg fint lite gitt[;)]

Velbekomme sier jeg da. [8D] Jeg sikler på mannfolk jeg og så [:D]

Back
Topp