Hva tar du med av snacks i fødebagen?

3608ec4b8f0f54ff2116f97060bed766.jpg
Vi har handlet inn litt forskjellig småsnacks og drikke til å ha med på sykehuset. Vi har lang reiseveg til føden og tenker derfor at vi trenger å ha litt mat tilgjengelig.

Dersom jeg må reise alene uten mannen, er det greit å ha litt tilgjengelig det første døgnet... blir nok ikke å springe på rema selv så.

Det med fylte horn var en god ide... spørs om jeg skulle fått mamma til å bake noe for meg [emoji56]

Nå har jeg handlet litt snacks til fødebagen, men tipper det ikke blir spist så mye av det under fødsel. Tar uansett med en pakke Bixit, noen småpakker nøtter og et par sjokolader. Kommer til å kjøpe iste også tror jeg, ellers regner jeg med det funker med den saften de har på sykehuset.

Her angret jeg på at jeg ikke hadde pakket med noe annet enn vannflaska sist.

De tørre brødskivene på føden var ikke akkurat det som fristet mest etter fødsel. Jeg synes det er greit å slippe å måtte sende mannen i butikken rett etter lille har kommet. På sykehuset jeg skal på er det også litt begrenset utvalg av mat.

Jeg kommer nok til å ta med meg litt sjokolade, nøtter/tørket frukt, kjeks og kanskje boller/fylte horn :)

Tror ikke jeg pakker ned noe særlig, men et par sportsdrikker og noen proteinbarer kanskje. Mannen skal jo bare være med på fødsel og så skal han og storebror kjøpe litt frukt og grønt til meg tenker jeg;)

Skal ha med mat jeg tåler [emoji12] så slipper jeg å tenke på det mens det skjer så mye annet. Så blir en kjølebag med "smør", go&mager salami, juice,brød, bixit, tom&jerry kjeks, fanta og sprite, vannflaske, nøtter, knaskegulrøtter og frukt [emoji846]

Tror kanskje det bare blir litt sjokolade, nøtter og kanskje kjeks. Og vannflaske. De har både matsal og kiosk på sykehuset he, så tror det skal gå bra :)

Back
Topp