Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar postafen, må komme meg igjennom jobbdagen i 2 uker til. samtidig må jeg spise litt hver 1-2 time for å ikke bli sulten - da blir kvalmen helt jævlig. forrige svangerskap pinet jeg meg igjennom det, det har jeg ikke mulighet til denne gangen.
Det høres veldig likt ut som for meg. Har tatt postafen i dag, men sist jeg tok det (for to dager siden) ble jeg så ufattelig trøtt - kjenner du noe til det? Bedre å sove et par timer på ettermiddagen enn å være kvalm sier nå jeg. Er usikker på om det er den som gjorde at jeg ble ekstra trøtt, er jo trøtt og sliten for tiden også.
jeg er trøtt uansett nå, tar det ikke hver dag. Men er kanskje ekstra trøtt når jeg tar postafen.
fått afipran av legen i dag, skal teste det nå istede
Afipran fikk resept av lege allerede første legetime jeg hadde, for å fortelle om graviditet
Ja jeg tror det! Jeg har heldigvis ikke kjent på ekstrem kvalme eller kastet opp, men når jeg kjenner at jeg begynner å bli uggen så tar jeg en tablett, så det virker forebyggende hvertfall føler jegJeg har bestilt legetime til 1.juli, så kan spørre om å få afipran da. Synes dere det hjelper?
Ja jeg tror det! Jeg har heldigvis ikke kjent på ekstrem kvalme eller kastet opp, men når jeg kjenner at jeg begynner å bli uggen så tar jeg en tablett, så det virker forebyggende hvertfall føler jeg
Det tør jeg ikke svare på, siden jeg er så trøtt og utmattet som jeg aldri har vært før, og har vært det i 3-4 uker.... men jeg trooor ikke jeg blir noe særlig trøtt’ere av afipranSå bra Blir du døsig / trøtt av det? Postafen gjør meg skikkelig trøtt, så jeg sovner og sover et par timer. Det er jo ikke alltid det passer seg
Jeg har bestilt legetime til 1.juli, så kan spørre om å få afipran da. Synes dere det hjelper?