Hva syntes

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
dere om noen hadde gitt ditt barn noe uten og spørre deg først...

Dette skjedde med meg i dag :
Jeg var på bussen i dag , lillemor satt i vogna si og jeg satt på sete bak med mamma og holdte vogna...
Det var en annen dame vedsiden av med sitt barn i vogn og ei dater på ca 4 år, de spiste potetkull. Før jeg merket det satt min datter med potetkull også, og mamman forsatte og gi min datter dette. Min datter liker jo potetkull og hun er jo ikke alegisk så jeg nevnte ikke noe...

Hvordan hadde du taklet sitvasjonen selv? Hadde du sagt noe? Jeg tenker jeg hadde aldri gitt ett annet barn noe uten og spurt evt mamman først? Var litt rar opplevelse egentlig[8D][8D][8D]

Jeg vet det er endel skrivefeil

Ehh..hadde ikke likt det i det! Vet ikke om jeg hadde sagt noe, men muligens sagt litt høyt; "oi, nå var du heldig, du som har godtedag kun på lørdag!" Hint hint... [8D]

Jeg hadde ikke likt det! I det heletatt. Men jeg tror ikke jeg hadde sagt noe. Spørs hvor mye det var.

hadde ikke likt det!! men vet ikke om jeg hadde sagt noe..
når jeg tenker meg om så har noe lignende skjedd meg... vi var å badet og i garderoben etterpå så fikk snuppen en liten pose med oppskåret pære.. dette delte hun da ut til de andre ungene i garderoben... var det dumt kanskje? [X(]

Det hadde jeg ikke likt i det hele tatt. Man skal alltid spørre først. Og i disse dager hvor det florerer av omgangssyke, forkjølelse og svineinnfluensa ville ikke jeg latt ungen min ta i mot mat fra ukjente. Hadde nok gitt henne noen stygge blikk iallefall og muligens sagt i fra.

Ser den med at det er dumt å gjøre det uten å spørre først, pga allergier osv..
Ellers hadde jeg nok ikke tatt det så alvorlig.
Min sønn fikk kjeks og rosiner av en anne jente på bussen en gang, jeg sa ingenting.
Men hadde det vært meg hadde jeg spurt først om det var greit for foreldrene.

Hadde ikke gjort noe, så lenge det ikke var farlig og jeg viste ungen min kunne klare å spise det uten at det var farlig.
Mammaen ville nok bare være snill.
Hadde det vært en gammal dame eller mann eller noen jeg syns virka ekle så hadde jeg nok reagert sterkere og sagt klart i fra.

ORIGINAL: PS.I Love You

Hadde ikke gjort noe, så lenge det ikke var farlig og jeg viste ungen min kunne klare å spise det uten at det var farlig.
Hadde det vært en gammal dame eller mann eller noen jeg syns virka ekle så hadde jeg nok reagert sterkere og sagt klart i fra.

sign

Ville nok satt pris på å bli spurt først før noen gav ungen min noe.

ORIGINAL: Ancita

Ser den med at det er dumt å gjøre det uten å spørre først, pga allergier osv..
Ellers hadde jeg nok ikke tatt det så alvorlig.
Min sønn fikk kjeks og rosiner av en anne jente på bussen en gang, jeg sa ingenting.
Men hadde det vært meg hadde jeg spurt først om det var greit for foreldrene.

sign

ORIGINAL: reidis

ORIGINAL: PS.I Love You

sign

Sign sign

Jeg hadde syntes at det var ekkelt, moren mente nok ikke ondt. Men man vet virkelig ikke hvordan folk det er, eller ha de har vært borti før de putter de ekkle fingrene sine på potetgullet..!
Fisj å ærsj.. !  Har angst mot fremede med basilusker :) haha im a freak! 

Hadde jeg kjent mennesket så hadde jeg nokk ikke brydd meg så om litt potetgull :)

Jeg hadde blitt forbanna....
For gutten min har diabetes,og potetgull er stappfullt med karbohydrater.....

Men mest forbanna inni meg,og heller sagt på en rolig måte at han har diabetes og ikke skal spise det.
Og forklart at man ikke bare kan gi fremmende unger mat/godteri på den måten.

Det gikk jo bra, og som sagt over her, min lille jente koste seg gløgg hu[8D][8D][8D]

Men som sagt ville ikke gjort det selv uten og spørre

Back
Topp