hva syntes du om navnet

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
Veldig fint![:D] Kunne hatt det på gutten min selv, men ble nedstemt av mannen.

Helt greit navn.  [:)]

helt ok, men ikke min stil 

ORIGINAL: Marlu

fint [:)]

men liker bedre Simen, mini hadde fått det navnet, haddet det ikke vært for at broren min heter det [8D]

fint det også men jeg personlig liker kke ordet men i navnet(menn/mannfolk/)[:D]
simon er finere, ikke fult så vanlig som simen og lettere og finere og si på engelsk![;)]

Fint. :)

[:D][:D][:D][:D] Før jeg åpnet tråden var jeg overbevist om at det var navnet Simon du lurte på meninger om...
Har sett før at du liker navnet [:)]

Jeg synes det er kjempefint [:)]

fint =)

Synnes det er fint jeg.[:)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

men liker bedre Simen, mini hadde fått det navnet, haddet det ikke vært for at broren min heter det [8D]

fint det også men jeg personlig liker kke ordet men i navnet(menn/mannfolk/)[:D]
simon er finere, ikke fult så vanlig som simen og lettere og finere og si på engelsk![;)]

hehe.. skulle akkurat til å skrive at Simon er altfor vanlig- men helt ok [:)] minner meg om 7th heaven[8D]

ORIGINAL: Juleskum

[:D][:D][:D][:D] Før jeg åpnet tråden var jeg overbevist om at det var navnet Simon du lurte på meninger om...
Har sett før at du liker navnet [:)]

Jeg synes det er kjempefint [:)]

uff ja jeg ELSKER navnet og har det helt på hode!!
jeg måååå bare få brukt det snart! dilla på navnet rett og slett!![:D][:D]

ORIGINAL: alltidlente

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

jupp og det er greit for han gutten er sååå søt!![:)]
mens simen heter jo så mange, men hører aldri noen kalle ungen sin simon!![;)]

hehe.. skulle akkurat til å skrive at Simon er altfor vanlig- men helt ok [:)] minner meg om 7th heaven[8D]

Back
Topp