Hva syntes du om dette navnet..?

Jeg syns det er fint. Vi har det på lista vår:) Syns det er penere men navn som folk får med seg første gangen man forteller va ongen heter. Har mange ganger tenkt "hva var det hun sa ongen het" forde navne har vært så spessielt å uvanli at jeg rett å slett har blitt usikker på om jeg hørte rett.. Litt greit å ha navn på ongen som alle kan utale å lese. Flaut for barne hvis det må begynne å rette på andre fordi de sier navne feilt :)

Minstemann heter det, så jeg synes selvsagt det er fint

synes et er et flott navn, har alltid likt det navnet godt:)

Jeg liker det ikke. Men det er fordi jeg forbinder det med en fyr som ikke er så OK.

Morsomt å se at det har endret seg på noen år. I 2009 var det mange som ikke likte navnet her inne, men kanskje det er på vei mot litt mer vanlige navn igjen. Gutten min heter Håvard (født i 2009) så jeg synes selvsagt navnet er fint. Det sto ikke på noen lister hos oss, derimot sto Håkon, Ellef og Trym på lista, men når gutten ble født passa ingen av dem, og da ble han hetenes Håvard :) Ikke så vanlig navn lenger, men et navn alle har hørt før likevel.

Reagerer ikke på det, men hadde ikke vært noen kandidat på navn her.

fint

Synes det er fint, og synes det er bra at ikke alle skal velge sånne spesielle "uvanlige" navn, hvorfor ikke velge noe enkelt og tidløst, Håvard høres jo ut som navn til en ordentlig kar også, ikke noe pinglenavn.....

Back
Topp