Hva syntes dere?

x1xKrista

Glad i forumet

Hva syntes dere om denne?

æ like avensisen[:D] den der va jo lekker!!

Liker avensis jeg også, det gjør samboeren min også selv om han kunne tenkt seg Ferrari.. haha.. Men han kan ikke kjøre og det er jeg som skal kjøpe. Den var ikke så gale i pris. 266 000kr 07modell også.. kjørt 6000km.. Jeg likser den svarte best.

Skjønner deg og din grønne bil. Hadde lyst på rosa boble cabriole jeg før..

ORIGINAL: mimmi77

Jeg syns den er veeeeldig fin, kjøpte oss en i november[:D]

Var det Toyota Avensis?

ORIGINAL: Krista

Var det Toyota Avensis?

Ja stasjonsvogn

Var det Toyota Avensis?

Ja stasjonsvogn

Er stasjonsvogn vi også skal kjøpe. Hvilke års modell? Kan jeg spørre hva dere betalte? Og hvor mye den var gått?

Er stasjonsvogn vi også skal kjøpe. Hvilke års modell? Kan jeg spørre hva dere betalte? Og hvor mye den var gått?

Det er den nyeste modellen, samme som den dere kommer til å kjøpe, men siden vi skulle ha den i november ble den registrert som 2006 mod.
Vi kjøpte helt ny, så den hadde ikke gått noe.
Tror vi betalte 285-290000,- bytta inn en annen så jeg husker ikke helt nøyaktig.

Er veldig fornøyd med bilen ihvertfall[:D]

Vel.. Im sold.. Får stole på deg og ta den bilen da. Har siklet på den i noen måneder nå. Er det god plass bak i? Har en vogn som ikke er den aller minste når den slåes sammen også er den litt tungvint å slåes sammen,.

Vel.. Im sold.. Får stole på deg og ta den bilen da. Har siklet på den i noen måneder nå. Er det god plass bak i? Har en vogn som ikke er den aller minste når den slåes sammen også er den litt tungvint å slåes sammen,.

Du kan trygt stole på meg der, jeg kommer til å anbefale den til alle som skal ha seg stasjonsvogn.
Om det er god plass ja. Hele bilen er faktisk kjemperomslig. Til og med pappa som sverger til Audi måtte innrømme at det var den romsligste bilen han hadde sittet i. Jeg er 180 cm høy, og når jeg sitter i baksetet har jeg kjempegod plass, kan sitte akkurat som jeg vil.

Dere vil ikke angre:)

Samboeren min er 1.98 høy så trengs god plass. Barnesetet skal det vare i forsetet eller bak?

Samboeren min er 1.98 høy så trengs god plass. Barnesetet skal det vare i forsetet eller bak?

Det er jeg ikke sikker på? Er airbag foran så da skal det vel ikke være der, er det ikke sånn?
Har dessverre ikke fått behov for barnesete enda, så der kan jeg ikke hjelpe deg[:)]

Satt bare å tenkte på det i dag, og lurte på om jeg var litt dum som ikke viste det.. Haha.. men da er jeg ikke så dum alikevell.. [:D]

Hehe nei i såfall er vi 2[:D]

Tror det skal gå an å koble ut airbagen men er som sagt ikke sikker på dette området[:D]

Hehe nei i såfall er vi 2[:D]

Tror det skal gå an å koble ut airbagen men er som sagt ikke sikker på dette området[:D]

Skulle vært slik at kvinner fikk et "nå vet jeg alt om barn" slag i hodet når de ble gravid. Slik at man bare plutselig viste alt.. Jeg kan ærligtalt ikke skifte bleie engang..

Nå har ikke jeg barn, men akkurat det med bleieskift skal du ihvertfall ikke bekymre deg for, det kommer:)

Back
Topp