hva syntes dere

MNJ

Elsker forumet
om navnet til den lille prinsen?

sverre magnus.
jeg syntes det var fint jeg[:)]

Jeg likte det ikke - når jeg hørte det tenkte jeg at jeg er glad jeg ikke er kongelig, for da slipper jeg å kalle opp barna mine med sånne dumme navn. Ikke det at navna i seg selv er så dumme da, men kombinasjonen!

Er allerede en diskusjon om navnet på den andre tråden din,Maria![;)]

Er ikke noe navn jeg ville valgt selv,men nå har det jo seg slik da at kongenavn skal føres videre og være litt spesielle.
Henger jo ikke sammen,men man blir sikkert vant til det.
Litt søtt var det,jo![:)] Og nydelig er han uansett![:)]

Jeg syns det var helt griet, men liker ikke navnet Sverre veldig godt.

oj, ok[&:]
flytter meg over dit da[:)]

Synes Sverre er et kult navn. Slenger du på Magnus så blir det liksom litt typisk kongelig navn. Den lille prinsen er uansett nydelig[:)]

Jeg hadde tippet at navnet ble Olav Magnus... Syntes det var litt finere enn Sverre Magnus. Men spiller ingen rolle det..man blir vell vant til navnet. Var jo snørrlik kronprinsen synes jeg. Kjempesøt gutt da[:)]

helt enig! [:D]
ORIGINAL: lenemor

Jeg likte det ikke - når jeg hørte det tenkte jeg at jeg er glad jeg ikke er kongelig, for da slipper jeg å kalle opp barna mine med sånne dumme navn. Ikke det at navna i seg selv er så dumme da, men kombinasjonen!

helt enig!
quote:

ORIGINAL: lenemor

Jeg likte det ikke - når jeg hørte det tenkte jeg at jeg er glad jeg ikke er kongelig, for da slipper jeg å kalle opp barna mine med sånne dumme navn. Ikke det at navna i seg selv er så dumme da, men kombinasjonen

signerer den ja!!

ORIGINAL: Lisemor84

Jeg hadde tippet at navnet ble Olav Magnus... Syntes det var litt finere enn Sverre Magnus. Men spiller ingen rolle det..man blir vell vant til navnet. Var jo snørrlik kronprinsen synes jeg. Kjempesøt gutt da[:)]

jeg også tippet olav magnus!!
jeg syntes navnet blir finere og finere jo mer jeg tenker på det.

Hvis ikke Ingrid Alexandra var foran prinsen i arverekken, og prinsen skulle blitt konge, tror jeg de hadde kalt han Olav Magnus. Hadde vært litt dumt med en Olav som ikke skulle bli konge...

men er det noen som vet hvorfor han ikke skal tituleres med hans kongelige høyhet?

magnus er fint da.. sverre har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg liker enda!
Fin gutt da, navnet skjemmer ingen heter det jo....

Jaja... det var vel ikke noe sjokk at det ble et slik navn!
Helt greit.. han er jo tross alt prins og da har man ikke mange navn å velge mellom.. [:)]

men er det noen som vet hvorfor han ikke skal tituleres med hans kongelige høyhet?

Og hvorfor ikke offisiell flaggdag?
Er det som Märtha,kanskje? Ettersom Ingrid A. kom først og fører tronen videre?

Ikke for å falle helt ut av diskusjonen om navnet her men, jeg fatter ikke hva vi skal med kongelige her i landet i det hele tatt!!!! De gjør jo ingenting for oss, hadde det ikke vært bedre med en president som ihvertfall jobbet for pengene vi betaler??? Da hadde vi kanskje sluppet å brødfø flere generasjoner på en gang også og heller brukt pengene på mer fornuftige ting som helsesektorene her til lands og på de fattige[8|] Blir så forbannet hver gang jeg leser i bladene at Mette Marit har vært på shopping i England og brukt flere tusen kr. på vesker o.l., kunne ikke vi som heller jobber for disse pengene fått litt mer å bruke på mat o.l. til oss selv?? Jeg blir provosert[:@]
Uansett, jeg likte heller ikke navnet, hadde regnet med at han ville bli kalt Olav.....

Enig med noe av det du sier! Spes ang dette pengeforbruket deres! Til å spy av noen ganger!
En av de få nyttige tingene de gjør,må være den middagen de fattige/rusmisbrukere får komme på hvert år.
Men når jeg ser på Idioten Bush og disse her presidentene i andre land nedi gjennom,og all den elendigheten og slikt,så nei takk til president altså!!![:'(]
Glad vi har monarkiet,jeg!

Klinger ikke akkurat så bra.. synes heller ikke Sverre er et veldig kledende navn på en baby, men han blir jo voksen en gang [;)]
Smør på flesk!

Back
Topp