ORIGINAL: cattis83
ORIGINAL: mamma_86
Jeg er selv alenemor.... Men er enig med deg.. Jeg synes det er feil at alenemødre skal få penger i tre år uten og måtte gå ut i jobb....
Det kan jo ende som ho sa, jeg vil ha flere barn og sitte hjemme på ræva.... Jeg gikk hjemme i to år. det var nok for meg.. nå er jeg hjemme igjen fordi vikarjobben tok slutt, men håper og få noe nytt snart..
Jeg hadde ca 17000 i mnd og nesten 10000 gikk til lån og husleie og har endel andre regninger jeg levde IKKE fett for og si det sånn... Mange tror alenemødre får penger i hue og ræva, men er ikke alltid de gjør det...
Det er min mening da..
Syntes det hørtes veldig bra ut. Men ikke missforstå, jeg er glad jeg slipper å være alene og unner folk penger slik at de klarer sg.
Synes og det før.
Men tenk dette skal dekke ALT og hvis man er 2 så har man ikke bare 17000 inn i mnd hvis begge jobber. Synes det ikke er så mye når alt koster så masse.
Og alt arbeide det er å vær alene [&:]
Jeg bedundrer dere som klarer det.
og til deg som strata tråden ja kan virke fikt men tenk når hun ikke får noen trygd lenger kan jo ikke produsere under i all evghet da sitter du me ei feit lønn og ikke hun for hun må starte langt nede uten noe erfaring [;)]
Så det er smart å ha utdannelse skulle øsnke det selv så jeg må snart få fingen ut [&:][8D][;)]