hva syntes dere om det?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
Det syns jeg er pittelittegranne sykt,og ganske ekkelt av 20åringen..

Som foreldre kan det kanskje være litt tøft, men kua har vært kalv...

det er ikke bra tenker jeg..

Et barn og en mann passer ikke som kjærester.

Jeg forstår jenta, men mannen burde være voksen nok til å se at det ikke går!

Jeg har vel ikke rett til å uttale meg her, jeg var sammen med en på 26 år da jeg var 15 år, og vi var faktisk sammen i hele 7 år[8|].

Her på bygda så trur jeg det er mye mer godtatt og vanlig, trur ikke det er så mange som skrukker nesa av den grunn.

Hadde ikke vært min jentunge. Steike, jeg hadde frika fullstendig. Syv års aldersforskjell er ikker greit når den ene part såvidt er tenåring. 

det mener jeg er kriminelt. Hadde jeg vært moren til den jenta hadde jeg anmeldt han. uten tvil!!!!

hadde datteren min på 13 komt hjem med en på 20, hadde jeg kjepp jaget fyren og spurt om han var hellt bra i hode!! DET hadde jeg nektet henne ja!!!

En på 20 er ikke "mann", men fortsatt ungdom hvis det er et nærmiljø / liten plass hvor alle kjenner alle og stor del av venneflokken da er alt fra 13 til 20.

Det er ikke sykt, men problematisk. Aldersforskjellen kan skape en sosial og psykologisk ubalanse som gir gutten overtaket. I tillegg blir det et seksuelt problem, ettersom han på 20 er sannsynelig mer klar for sex enn jenta på 13.

På en annen side, 13,14,15,16 osv-åringer som er sammen med 5 og 10 år eldre gutter/menn er ofte veldig dominante og har ofte "kustus" på disse guttene, som veier opp for noe av det.

Det er stor forskjell på 20-åringer, og det gjelder for 13-åringer også. Enkelte 13-åringer har allerede debutert seksuelt og fordriver tiden med mer voksne ting, mens andre 13-åringer fortsatt roper "ferdig!" når de har vært på do og leker med barbie fortsatt.

ORIGINAL: Kal-El

En på 20 er ikke "mann", men fortsatt ungdom hvis det er et nærmiljø / liten plass hvor alle kjenner alle og stor del av venneflokken da er alt fra 13 til 20.

Det er ikke sykt, men problematisk. Aldersforskjellen kan skape en sosial og psykologisk ubalanse som gir gutten overtaket. I tillegg blir det et seksuelt problem, ettersom han på 20 er sannsynelig mer klar for sex enn jenta på 13.

På en annen side, 13,14,15,16 osv-åringer som er sammen med 5 og 10 år eldre gutter/menn er ofte veldig dominante og har ofte "kustus" på disse guttene, som veier opp for noe av det.

Det er stor forskjell på 20-åringer, og det gjelder for 13-åringer også. Enkelte 13-åringer har allerede debutert seksuelt og fordriver tiden med mer voksne ting, mens andre 13-åringer fortsatt roper "ferdig!" når de har vært på do og leker med barbie fortsatt.

enig![;)]

Synst det er smålig ekkelt, men er ganske "in" her hvertfall[:'(]

Sitter i glassbur..

Men kommer jo heeelt ann på personene!!
Jeg var 15 år og 9mnd da jeg begynte sammen med gubben som akkurat hadde blitt 26..

Jeg hadde en kjæreste som var 20 når jeg var 14 år[&:]

I dag kan jeg ikke forstå at ikke mamma forbød det[8|].

Jeg hadde aldri tillat det med mine egne døttre[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: |Toulouse|

dette synes jeg:[:'(][:'(][:'(] er ikke selve avstanden mellom alderen som er ekkel, men det faktum at ungen er 3 ÅR UNDER seksuell lavalder, og en 20åring som er sammen med en 13åring, må være tilbakestående..[8|]

Og den siste kommentaren viser jo egentlig bare hvor uvitende du er[8|]

Han er ikke tilbakestående,han er uvitende han også. Gutter på 20 er ikke på langt nær voksen. Ikke på langt nær. Jeg ble tatt for å være atten når jeg var fjorten. Det ligger noe der og. Det er for sent å trekke seg når man allerede har forelsket seg[;)] Er kjærligheten sterk nok,så prøver man til det ikke går mer[;)]

godt sagt lissyjane![;)]
jenta kan være moden for alderen og gutten umoden og sammen møtes dem på midten![;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Det syns jeg er pittelittegranne sykt,og ganske ekkelt av 20åringen..

Enig

tror faktisk det er ganske vanlig
har selv en søster som ble sammen med mann sin da ho var 15 og han var 35 år, de har nå vært gift i 8år

Back
Topp