B
*BV addict*
Guest
at ei jente på 13 er kjæreste med en på 20?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kal-El
En på 20 er ikke "mann", men fortsatt ungdom hvis det er et nærmiljø / liten plass hvor alle kjenner alle og stor del av venneflokken da er alt fra 13 til 20.
Det er ikke sykt, men problematisk. Aldersforskjellen kan skape en sosial og psykologisk ubalanse som gir gutten overtaket. I tillegg blir det et seksuelt problem, ettersom han på 20 er sannsynelig mer klar for sex enn jenta på 13.
På en annen side, 13,14,15,16 osv-åringer som er sammen med 5 og 10 år eldre gutter/menn er ofte veldig dominante og har ofte "kustus" på disse guttene, som veier opp for noe av det.
Det er stor forskjell på 20-åringer, og det gjelder for 13-åringer også. Enkelte 13-åringer har allerede debutert seksuelt og fordriver tiden med mer voksne ting, mens andre 13-åringer fortsatt roper "ferdig!" når de har vært på do og leker med barbie fortsatt.

ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: |Toulouse|
dette synes jeg:[:'(][:'(][:'(] er ikke selve avstanden mellom alderen som er ekkel, men det faktum at ungen er 3 ÅR UNDER seksuell lavalder, og en 20åring som er sammen med en 13åring, må være tilbakestående..[8|]
Og den siste kommentaren viser jo egentlig bare hvor uvitende du er[8|]
Han er ikke tilbakestående,han er uvitende han også. Gutter på 20 er ikke på langt nær voksen. Ikke på langt nær. Jeg ble tatt for å være atten når jeg var fjorten. Det ligger noe der og. Det er for sent å trekke seg når man allerede har forelsket seg[;)] Er kjærligheten sterk nok,så prøver man til det ikke går mer[;)]