Hva syns du er penest?

*MammaTonje*

Gift med forumet

Syltynn(Bein)

Jente som har litt på kroppen(Som ikke kan kalles direkte tynn men heller ikke tjukk)

Jenter med former (Som har både pupper og rumpe, uten og være for tynn)

Jeg syns jenter som har litt på kroppen og har former er penest! Av disse alternativene![;)]

ORIGINAL: MaritParit

Jeg synes jenter, uansett form MED utstråling og livsglede er vakkert jeg.
Jenter kan være så tynne og veldreide de bare vil, men uten gnist er det "same same".
Likeledes er det trist å se store jenter som tydelig bærer seg selv med skam - det å bære seg med stolthet gjør at en ser slankere og flottere ut, synes JEG.

Jepp
[:)]

Jenter kan være så tynne og veldreide de bare vil, men uten gnist er det "same same".
Likeledes er det trist å se store jenter som tydelig bærer seg selv med skam - det å bære seg med stolthet gjør at en ser slankere og flottere ut, synes JEG.

Jeg er enig med deg i dette[:)] Men jeg bare lurte på ang kropp[;)] Men jeg skjønner godt hva du vil frem til! Mangen som er "overvektig" men likevell er nydelige sånn som de er![:)]

Jeg synes rett og slett det kommer litt an på personligheten hennes....
Noen "kler" å være litt lubne, mens andre "kler" kanskje bedre å ha litt mindre kjøtt på beina, så alt ettersom egentlig [;)]

Hvis jeg hadde vært gutt, ville jeg nok kanskje blitt mer tiltrukket av jenter som hadde litt kjøtt på beina...- no å ta i [;)] men ikke altfor mye av det gode heller [;)] sånn passe.

Men hadde jenta hatt minimalt med pupper og rompe, men likevel hatt et vinnende vesen så tror jeg nok ikke det hadde gjort så mye om hun ikke hadde så mye ekstra for å si det sånn [8D]

sign. synst jenter med former er finest.

Synes jenter som har litt å ta i er finest jeg[;)] Frodige jenter kan være like attraktiv som en jente som har 0 gram på kroppen.. eller former (som jenta på bilde nr 2)... Synes utseende har mye med personligheten å gjøre.. utstrålingen[:D] Ta feks Maria Haukås Storeng.. en litt frodig jente.. som har mye utstråling.. og virkelig en flott jente/dame[:D][:D][:D]

Synest jenter med litt på kroppen er veldig fint, men da må vere ekte vare! [;)]

Kremt...altså...det bildet ditt som eksempel på en med former...da måtte jeg le litt. Fjerner du de puppa, så er dama direkte tynn. Eller trenger jeg briller?

ORIGINAL: Hellokitty

Tenkte det samme.. hun hadde ikke ordentlige former[8D]

Kanskje ett dårlig eksempel, men fant ingen andre i farten[:D] Men dere skjønte litt hva jeg mente[8D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Synes jenter som har litt å ta i er finest jeg[;)] Frodige jenter kan være like attraktiv som en jente som har 0 gram på kroppen.. eller former (som jenta på bilde nr 2)... Synes utseende har mye med personligheten å gjøre.. utstrålingen[:D] Ta feks Maria Haukås Storeng.. en litt frodig jente.. som har mye utstråling.. og virkelig en flott jente/dame[:D][:D][:D]

Ja, enig i dette. Synes også at Åste i årets Idol bar seg selv med stor verdighet. Hun var veldig flott, synes jeg.

Enig med du[:D] Åste er ei flott dame hun og[:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

jenter m former å har litt ekstra

misunneli

ORIGINAL: Fridasinmamma

Litt former er fint.. tilhører den såkalte "syltynne" kategorien selv.

Med litt på kroppen. Selv er jeg "god og rund" , men vil til "med litt på kroppen" [:)]

jenter med former er fint! men det har så mye med personligheten å gjøre..som så mange andre også nevner, så for meg er det ikke noen regel at man må se sånn og sånn ut for å være vakre. søsteren min er ganske tynn, men utrolig nydelig,søt og morsom, en venninne av meg er litt stor, men fy søren for en fantastisk utstråling[:D] vakre er de ihvertfall begge to!

VELDIG enig[:D]

Back
Topp