hva syns dere????

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
jeg har en sønn på 15 mndr og har så veeeeldig lyst på en til.... men er fortsatt i lærling tid og har ca 7 mndr igjen av den... når jeg da evt føder er jg ferdig utdanna men uten fast jobb... er 20 år.  skal jg vente??? hva hadde du gjort?

det kan jo ta laaaang tid før du blir gravid igjen, så hvorfor ikkje
prøve så smått?????

jeg ville venta litt. [:)]

hold ut til du får fast jobb. da er det bare å smelle i vei:)

ORIGINAL: Mammas_skatt

prøve så smått?????

ikke sant[:)] har såååå lyst... og her er det jo nok av kjærlighet til en til....

Så lenge jeg hadde opparbeida meg permisjonspenger hadde jeg peisa på[;)]
Jeg har føreløpig ikke noe jobb når jeg er ferdig med permisjonen neste gang, har vikariat ut juni nå.

ORIGINAL: picture perfect

prøve så smått?????

ikke sant[:)] har såååå lyst... og her er det jo nok av kjærlighet til en til....

vi bynte å prøve i mai 08, var ferdig som lærling juli/august og
fikk gå opp til fagprøva i desember, her satt ikkje spiren før 6+5 uker/dager siden[:D]...
men eg hadde villa venta slik at eg rakk å ta prøva før den lille kom ut. (eg hadde fått
kontrakt på 100% stilling vist eg besto fagprøva, så vi kjørte på[8D])

Hadde jeg vært i din situajson hadde jeg uten et fnugg av tvil ventet.[:)]

Da får kroppen din gjort seg helt klar for et nytt svangerskap, du får alenetid med barnet du har fra før lenger, du slipper risikere å bli syk under svangerskapet og ikke få fullført studietiden/lærligtiden din, ved å jobbe 6 mnd om ferdig utdannet gir det deg rett til foreldrepenger.

Jeg vet ikke.... det er vel noe du må føle deg fram... er økonomien grei nok og dere kan klare en til.... hvem vet når du bllir gravid, det kan være om halv år eller to år......[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Hadde jeg vært i din situajson hadde jeg uten et fnugg av tvil ventet.[:)]

Da får kroppen din gjort seg helt klar for et nytt svangerskap, du får alenetid med barnet du har fra før lenger, du slipper risikere å bli syk under svangerskapet og ikke få fullført studietiden/lærligtiden din, ved å jobbe 6 mnd om ferdig utdannet gir det deg rett til foreldrepenger.

har ett på prmisjonspenger uannsett... så økonomien ommer vi til og klare... men ser poenget[X(] fornuften sier nei og hjertet sier jaaaaaaaaaa[&o][X(]

prøve så smått?????

Det tenkte vi også....spira satt på første forsøk [8D]

Back
Topp