Hva syns dere?

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Venter en liten gutt rundt 5. Desember. Vi har allerede funnet ut hvem vi vil ha som faddere på ham. Tenkte at siden det er jul at jeg skulle lage til en pakke til disse og skrive på lappen: til gudmor/gudfar? Fra lillegutt( vet ikke enda hva han skal hete). Blir dette for dumt og upersonlig eller en morsom vri?

...Hmmm, tror det er vanlig å spørre om vedkommende vil være fadder. Det skal nemlig være lov å takke nei ;)

Fin ide men jeg ville vel satt ett spørsmåltegn bak, så de har ett valg.

Enig med Kengu, må være vinklet som et spørsmål :-) evt lagd pakke med til navn, fra lillemann med en lapp inni :-)

Venter en liten gutt rundt 5. Desember. Vi har allerede funnet ut hvem vi vil ha som faddere på ham. Tenkte at siden det er jul at jeg skulle lage til en pakke til disse og skrive på lappen: til gudmor/gudfar? Fra lillegutt( vet ikke enda hva han skal hete). Blir dette for dumt og upersonlig eller en morsom vri?
regner med det er noen dere kjenner godt? familie eller noe slikt?
Hvis dere skal være der, hadde nok det vært gøy, da kunne de svart med en gang :)
hvis dere skal feire hver for dere, hadde jeg kanskje valgt en annen måte å spørre på :)

regner med det er noen dere kjenner godt? familie eller noe slikt?
Hvis dere skal være der, hadde nok det vært gøy, da kunne de svart med en gang :)
hvis dere skal feire hver for dere, hadde jeg kanskje valgt en annen måte å spørre på :)

Den ene er min bror som vi skal feire sammen med, og den andre er kjæresten sin bror og samboer, men disse er ikke sammen med oss på julaften

Den ene er min bror som vi skal feire sammen med, og den andre er kjæresten sin bror og samboer, men disse er ikke sammen med oss på julaften
da hadde jeg gjort som planlagt til broren din,
og kanskje levert gaven til svogeren din, og vist ham lappen der og da :)

God idé hvertfall i forhold til din bror som du skal feire sammen med. Tenker om di du ikke skal feire sammen med ikke heilt forstår hva dere mener så er det litt kjipt når dere ikke er sammen?? Kanskje dere finner en annen god annledning å spørre dem??

Synes det var en god idè jeg :)

Jeg ville heller laget et brev inni pakken med spørsmål om det. Hvis du skriver det utenpå lappen, vil de jo skjønne det når du evt leverer gaven. Folk leser jo ofte på lappene før julaften..?

Sent from my iPhone using BV Forum

Morsom ide synes jeg:) så lenge spørsmåltegnet er bak:) evt legge spørsmålet på en lapp inni pakken:)

Absolutt veldig hyggelig :)
For de aller fleste normalt oppegående mennesker så er det å være fadder heder og ære og en stor tillitserklæring.

Skikkelig innertier synes jeg.
En veldig fin tanke som jeg håper du gjennomfører ;)

Er morsom ide det :)

Jeg ville heller lagt en lapp inni gaven der det stod "vil du være min gudmor/gudfar?" eller lignenede. Står det utenpå pakken vil de jo helt sikkert se det lenge før de skal åpne :)

Back
Topp