Hva syns dere?

Lompelur

Betatt av forumet
Vi har tenkt litt på navn, og er litt usikre. Men vi liker Alexandra... (For det blir jente)[;)]  Det som er "problemet" er at eldste sønnen vår heter Morgan Alexander, men vi bruker kun Morgan... Aldri Alexander. Det er bare til pynt nesten... [8D]

Men det jeg lurer på er da.... Blir det dumt å kalle jenta Alexandra når broren har Alexander i navnet sitt? Er det noe dere ville reagert no spesielt på lissom?

Hehe... Ja der sa du no [;)]
Dere kan jo ha Sara fordet... Spørs litt hvor mye dere forbinder navnet med kattenavn.... Men jeg syns ikke det hadde vært rart...[;)]

Niamor Morgan alexander og alexandra var bare helt nydelig, det høres bare så likt ut når man sier det på den måten du fremstiller det nå. Men som du selv sier, så bruker du så og si nesten bare fornavnet til Morgan og ikke mellomnavnet, så da er det jo ihvertfall ingenting å tenke på...Hvis dere begge liker alexandra så ville jeg gått for det.. [:D]

*Ly*   så søtt, lille sara pus og lille sara jenten [:)] , kansje man kan tenke på å kalle Sara pus for bare pus, når Sara jenten kommer til verden ? [:D]
Blir lett forvirringer i huset med to Sara kansje, men fint navn er det, og ville heller kalt babyjenten for Sara, enn å måtte ta et annet navn pga katten, for pusekatten kan man alltid kalle for mye rart [:D]

Jeg synes det er litt kult jeg at de har nesten like navn

Jeg sier bare....Go for it!!! Syns det er kjempe kult!!![:D]
Å tenk for en stolt storebror og stolt lillesøster da!!!

synes også det er kjempe fint....

Tusen takk for svar alle sammen! [:)]
Veldig greit å vite at jeg ikke var helt på jordet som tenkte sånn... [:D]

Back
Topp