Hva syns dere?

DeUtroligeÅrene

Glad i forumet
Syns dere man må ha lik farge på møblene i hele huset eller syns du det er like greit at fargen på møblene varierer?
I et rom hvite møbler og i et annet mørk f.eks?
Må alle rom ha samme stil på møblene og interiøret eller syns du det er greit med variasjon bare hver enkelt rom passer sammen?
Hva med veggene da, lik farge i hele huset eller forskjellige i hver rom?

selv har eg valgt den lyse stilen i stua nede, og mørke møbler oppe på loft stua[:)] blir så fort lei om alt skal gå i en farge...[8D]

Vi har forskjellig. Hadde blitt fort lei hvis det skulle vært likt i alle rom.

Vi har forskjellig[:)] Jeg har til og med tillatt meg å ha litt lysere møbler i den ene delen av stuen siden den er Lformet,og det passer fint inn her.
Vi varierer også litt med fargene så ikke vi skal gå lei

Syns det er fint å variere, må ta det som passer best til rommet. Mørke møbler på stua, lyst ellers i huset her.

ORIGINAL: drun

Syns det er fint å variere, må ta det som passer best til rommet. Mørke møbler på stua, lyst ellers i huset her.

signerer [:)] Sånn er det her også!

ORIGINAL: Marit_mor

ORIGINAL: drun

signerer [:)] Sånn er det her også!

Slik er det her også [;)]

ORIGINAL: ¤janina¤

Vi har lyse vegger i hele huset unntatt barnerommene, fordi vi liker lyse vegger slik at vi kan variere med møbler og stæsj[:)] Har mørke møbler på stua akkurat nå og litt forskjellig ellers i huset[:)]

Vi har lyse møbler på ene siden av stua og mørke på andre:) Syns det er fint blanda, feks mørk sofa og 2lyse stoler til så lenge det ellers passer:)

Her har jeg både hvitt og svart og drømmer om en nydelig teak sjenk. Så jeg er veldig for en god blanding. Man skal da se at det bor folk der og at det ikke er ustillings hjem som det fort kan bli hvis man har kun hvitt eller kun sort.

jeg liker at det er en gjennomført stil, men det trenger ikke være like farger i alle rom.

Kan godt ha forskjellige farger på møblene, men synes det bør være en gjennomgående stil i hele huset.

ORIGINAL: ¤janina¤

samme her!

ORIGINAL: Cecilie*

Kan godt ha forskjellige farger på møblene, men synes det bør være en gjennomgående stil i hele huset.
Enig.

Back
Topp