hva syns dere??

ORIGINAL: mammma86

ORIGINAL: bambimamma

jeg vet ikke om det barre er meg , men jeg synest ikke baby/barn og rånebil passer sammen [8|]

signerer...tenkte akkurat samme

Hvorfor ikke egentlig??Bil er jo en interesse/hobby for mange. Skal man bare gi opp den da når man får barn??
Er jo mange som har en sånn type bil som "bil nr2" og har en f.eks stasjonsvogn når de kjører med barn!

ORIGINAL: Nahemah

ORIGINAL: ~katriisa~

ikke noe vinterbil iallefall.[;)]
Hva er det som ikke er vinterbil med den da?
Det er ikke en cab liksom[8D]
Selv om den er senket går det an å kjøre på vinteren siden vi har noe som kalles måkebiler[8|]

Åh, det er det dummeste som finnes å prøve å kjøre en sånn på vinteren....Det gjorde jeg og hele baken fløy av, fordi den dro med seg snø[:(]

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

ORIGINAL: mammma86

ORIGINAL: bambimamma

jeg vet ikke om det barre er meg , men jeg synest ikke baby/barn og rånebil passer sammen [8|]

signerer...tenkte akkurat samme

Hvorfor ikke egentlig??Bil er jo en interesse/hobby for mange. Skal man bare gi opp den da når man får barn??
Er jo mange som har en sånn type bil som "bil nr2" og har en f.eks stasjonsvogn når de kjører med barn!

Signerer..Må alt se så perfekt og sukkersøtt ut liksom[8|]

Stilig Fine sideskjørt, og front. Er bilen senka ? Er motoren bort opp eller er den orginal ? V8 eller V12 injetion ? Kva type og årsmodel er det ? Kva dekk dimensjon har du på han ? Kva type spil felga er det ? 17 - 18 " ?

Rå bil. Det står ikkje ein M3 eller 325 i han, om det er ein BMW ?

må bare le litt av folk som liksom skal ha peiling,men som egentlig ikke har det i det hele tatt..
Calibran'n din var fin den! ville nok ha valgt en annen farge da... [8D] Vi hadde en Calibra,når vi lakket den om,brukte vi motorsykkel lakk.R1 blå. dritfin. [:D] men vi solgte den [:(] er for trangt med barn,og tungvint med kun 2 seter. vår var så skamsenka og styla (rieger) at det ikke var mulig å kjøre den på vinterveier... [&:]

fy flate Daizee, den honda`n din var rå....... [:D] meg må lagre bildene av den ass [:D] bra det finnes noen som er int i bil da... som en skrev her i sta, man kutter jo ikke ut int sine fordi man får barn... går jo bare ann og kjøpe en bil ved siden av....

VI SKAL FORTSATT KJØPE EN BIL VED SIDEN AV....... [:D]

Stilig, og fargen var kul! [:)]

takk lucky-devils85 [:D] du har så nusselig unge [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp