hva syns dere??

CaliGirl20

Forelsket i forumet
listene er ikke satt på enda da... he he...  men dem blir svarte [:D] vi ble kjempe fornøyde [:D]

ingen som likte den nyoppussa og styla bilen våres.... he he.... men jeg gjør [:D]

Litt for harry for min del.

Ja den var alt for harry for meg og,synes calibra og opel generelt er stygge og harry jeg da[:)]men meg om det

Stilig [:)] Fine sideskjørt, og front. Er bilen senka ? Er motoren bort opp eller er den orginal ? V8 eller V12 injetion ? Kva type og årsmodel er det ? Kva dekk dimensjon har du på han ? Kva type spil felga er det ? 17 - 18 " ?

Rå bil. Det står ikkje ein M3 eller 325 i han, om det er ein BMW ?

ÅÅÅÅÅ bil [;)]

den er lilla rosa perlemor.... [:D] bildet juger ganske mye da... blir så feil og se på bilde... det er opel calibra 16v... har bare 16" på den enda... kommer nye felger etterhvert... senka og bredda... dere som likte den får jo ta med dere gubbene deres og komme på treff da vettu... gå inn på www.calibra.no så får dere vite mye mere om treffene...  tusen takk til dere som var positive da... he he... og når det kommer til att det "ikke er vinterbil" så kommer den ikke til og bli brukt på vinteren... men er jo fult mulig... bare og bruke hode når man kjører det [:D]

he he... takk trur jeg [;)]

bilen er kul nok den men ikke det jeg forbinder med familiebil kanskje... upraktisk med bare to dører... hehe...

men jeg synes den var fin å jeg bor jo på en kjempe råne plass egentlig... hehe...

går fint med unger inni der... men den blir litt liten etterhvert, så vi skal kjøpe oss en bil ved siden av [:D]

ORIGINAL: Mrs J.

Litt for harry for min del.[:D]

legg inn bilder av bilene deres a [:D] ble nysgjerrig jeg nå jenter... styla biler er råååååååeeee [:D] celica er drit fin bil da... bilde bilde bilde..... [:D]

er da det er vålerbanen det????? vi skal........... [:D] kan ikke gå glipp av det vettu...

husker jeg hadde lyst på calica selv [:D] kan du ikke sende bilde på msn eller noe senere??? [:D] så kjenner jeg deg igjen på vålerbanen vettu [:D] skal dere på rudskogen også eller? blir kanskje litt langt og reise....

calibra har vel aldri vært noen favoritt for min del[:D]hvertfall ikke en blodsenka en,kunne ikke hatt en slik her jeg bor hvor de har et vei-budsjett på 10 000 kroner i året virker det som[8|]
har jeg vært 18 ville jeg syntes den var kul sikkert,men ikke idag[:D]liker mere de som går kjappt og er diskret, enn de som ser ut som de går fort,åsså gjør dem ikke det alikevel..men de er skøy å ligge fremfor,og når dem ypper,er det bare å tråkke den "sure" diesel klampen i bånn å suse ifra dem[:D]eneste jeg savner er gromlyd,men det har du sikkert tenker jeg?[:)]

Stilig bil! Enig i at det ikke er noen vinterbil,nei...jeg ødela bakfangeren på honda`n min i fjor vinter,hadde egentlig parkert bilen for vinteren,men var noen tilfeller jeg ikke hadde noe valg men måtte kjøre,og da gikk det gærent - hjalp ikke mye at brøytebilene hadde vært utpå da,nei[:@]Men jeg regna egentlig med at det kom til å gå galt og,så det var mitt valg,ja[:-]
Har en stasjonsvogn ved siden av da,så denne brukes mest til moro![;)][:D]

Syne det er moro med gatebil jeg da,så blir nok noen treff i sommer,med tassen på slep![;)][:D]

Dritfin...men så er jeg en smule harry og [:D]
Opel calibra er favoritt bilen min og sånn SKAL jeg ha en gang [:)] heldiggrisen

Råfin![:D][:D][:D]

Hadde calibra jeg også, men solgte den pga plassen......Ble ikke plass til vogna i bagasjen pga anlegget......hihi...

ORIGINAL: lille nupp©

ORIGINAL: Mrs J.

Litt for harry for min del.[:D]

Back
Topp