2baby Betatt av forumet 19 Des 2005 #21 Jeg syntes det var et kjempe koselig navn jeg. Ville ha stått for deg [:D]
panterinnen Gift med forumet 20 Des 2005 #24 Fint navn men er ikke fan av det siden jeg kjenner ei hurpe som heter det... men er jo ett fint navn [:)]
Fint navn men er ikke fan av det siden jeg kjenner ei hurpe som heter det... men er jo ett fint navn [:)]
Kraaka Gift med forumet 30 Des 2005 #25 Vel...vi har bestemt oss for det..Fikk pakke av Isabella til jul så....hehe!!.så nå får det bære eller briste..hehe!!! ;-) Falt for det vi....!! Så nå er det inn å skrive på ticker'n..hehe!! Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger fra dere!
Vel...vi har bestemt oss for det..Fikk pakke av Isabella til jul så....hehe!!.så nå får det bære eller briste..hehe!!! ;-) Falt for det vi....!! Så nå er det inn å skrive på ticker'n..hehe!! Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger fra dere!
Hanne84 Forelsket i forumet 30 Des 2005 #28 å det er nydelig,min (hvis det blir jente) skal hete isabell[:)]
S Synne75 Betatt av forumet 30 Des 2005 #30 Isabella er et fantastisk nydelig navn synes jeg også [:)] Litt uvanelig og veldig romantisk...