Hva syns dere om.......... nei ikke meg.....

ORIGINAL: Rosa sitron

Syns ikke tatoveringer er spesielt pent, jeg.. [8D] Og navnet til ens kjære må jo være noe av det dummeste man kan svi fast på kroppen siden 50% av alle giftemål/seriøse forhold går i vasken.

Hva om det blir slutt, hehehe... så går du med eksen sitt navn
på deg.. koselig[:-][8|]

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg er ganske sikker på oss, men jeg hadde ikke gjort det fordeom[:D]
Men navna på mine barn, vil jeg gjerne gjøre[:D][:D]

signerer.jeg og min mann skal tatooe på oss ringer da,men ingen navn.

jeg lever en gang og jeg elsker han... jaja sef kan det gå dritt.. men da har jeg brukt hue å gjørt at det går ann å fikses på ikke noe hokus pokus...[:)]
også skal jeg ha navna til barna mine[:)]

ORIGINAL: Malin!

ville aldri gjort det. man har aldri garantier for at man skal holde sammen for alltid

Det ville ikke jeg gjort.
Mannen min har tatovert Marit på armen sin,
å det heter ikke jeg (tidligere samboer)Han synes ikke det er så gøy nå da.......

Jeg har forbokstaven hans sammen med ungene sin[:D] Skulel det bli slutt så gjør ikke det noe, han har tross alt vært en stor del av livet mitt og vi har 2 barn sammen så vi vil alltid måtte ha kontakt med hverandre[:D]

Er litt usikker så stemmen min gikk på den, syns det er flott med kinesisk skrift [:D]

ORIGINAL: Tornerose:D

Jeg ville ikke gjort det!

ORIGINAL: Malin!

ville aldri gjort det. man har aldri garantier for at man skal holde sammen for alltid

SIGN! men kunne tattovert navnet på ungene [:)]

Venninna mi har gjort det, jeg har litt lyst, men skal ha navnet til Maja først [:)]

Nei, det ville jeg ikke gjort.
Barna sine navn, ja, kjærestens navn, nei.

ORIGINAL: Adrianna

Jeg stemte at jeg ikke ville gjort det, men kunne godt hatt noe som var tilegnet han.. F.eks et kinategn for noe som betyr noe for oss to... [:)]

Enig

Litt usikker, men tror ikke jeg ville gjort det.

nope!!!

Nei, jeg ville ikke gjort det.. Navna på barna mine kunne jeg tenkt meg - når jeg får barn da. [:)]

Back
Topp