Hva syns dere om.......... nei ikke meg.....

Jeg ville ikke gjort det.

Rett og slett fordi jeg vil ikke la noen svi noe som helst inn i huda mi med blekk.

Jeg er ganske sikker på oss, men jeg hadde ikke gjort det fordeom[:D]
Men navna på mine barn, vil jeg gjerne gjøre[:D][:D]

ALDRI!!! eksen ville ha navnet mitt, og gud så sinna jeg ble da jeg fant ut at han mente det seriøst! men nå når hadde det kanskje vært litt skøy om ikke jeg hadde stoppet han[8D][8D]

neida.. INGEN navn!! har lyst på navnet til sønnen min, men da skjult, sånn at det kan se ut som noe annet... eller på alvisk eller noe..

Jeg stemte at jeg ikke ville gjort det, men kunne godt hatt noe som var tilegnet han.. F.eks et kinategn for noe som betyr noe for oss to... [:)]

ikke kom her å si at det ikke er deg...!!![8D]

knis[:D]

ORIGINAL: Tornerose:D

Jeg ville ikke gjort det!

ville aldri gjort det.. er helt sikker på forholdet vårt, men har ingen garantier uansett, i tillegg så vil jeg ikke ha tattis i det hele tatt jeg da:)

Jeg ville ikke gjort det! De eneste navnene jeg kunne vurdert var på barna mine, men hadde nok ikke gjort det heller.

hadde ikkje kåmmen te å jort d..

Aldri!!!!!!!!!!!!

Nei, det ville jeg ikke gjort.
Heller da min sønn, for der er sikkerheten at kjærligeheten alltid vil vare.

Jeg ville ikke gjort det.

Har jeg ikke noe problem me, skulle det gå gale så til nå har vi vært sammen i 12 år og har 2 barn sammen og han vil altid være far til mine barn [;)]

ORIGINAL: Adrianna

Om å tattovere navnet på sin kjære på kroppen??

ja.. har navnet hans på ryggen[:)]

nei takk... men har lyst på en tatovering til. da kanksje forbokstavene på sønnene mine...

Back
Topp