Hva syns dere om navnet?

Zerafina

Flørter med forumet
Julibarna2014
Isolde?
Jeg har ikke kjennskap til noen som har det navnet, så lurer litt på Hva andre tenker om det....
Navnet er fra en av mine favoritt fortellinger fra jeg var liten, og fortsatt. Tristan og Isolde:-)
Det er et jentenavn, og vi kommer i tilfelle til å bruke det som mellomnamn :-)

Sent from my iPad using BV Forum

For spesielt for min smak. Kommer litt an på hvilket navn du setter det sammen med egentlig :)

-Appen

Har aldri hørt det navnet før, og syns det var veldig spesielt.
Men det er jo sånn med mange navn at man trenger litt tid til å venne seg til de før man begynner å like d:)
Hvis du liker det skal du ikke bry deg om hva andre syns.

Isolde?
Jeg har ikke kjennskap til noen som har det navnet, så lurer litt på Hva andre tenker om det....
Navnet er fra en av mine favoritt fortellinger fra jeg var liten, og fortsatt. Tristan og Isolde:)
Det er et jentenavn, og vi kommer i tilfelle til å bruke det som mellomnamn :)

Har hatt noen barn i barnehagen med veldig uvanlige navn. Navnene blir alltid kjempefine når du blir vandt med de:)

Isolde?
Navnet er fra en av mine favoritt fortellinger fra jeg var liten, og fortsatt. Tristan og Isolde:)
Det er et jentenavn, og vi kommer i tilfelle til å bruke det som mellomnamn :)

veldig spesielt syns jeg.. har aldri hørt om det før, og mens jeg leste så ble jeg sittende å lure på om det var gutt eller jente..
Men det er jo smak og behag :)

Jeg liker navnet veldig godt! :) Nå skal det sies at verdens beste ponni jeg hadde når jeg var 12år var avkom av "Eskehøjgaards silke isolde", så jeg har veldig gode minner i forbindelse med det navnet ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så lenge det ikke sies med østfold-dialekt så er det en fullt brukbart mellomnavn :)

• Liker
Reactions: Atu
Aldri hørt før, men det var jo ikke så aller, aller verst da :)

Isolde er et flott og stødig navn :)
*liker*

Isolde er et kjempeflott navn. Jeg kjenner en nydelig liten jente med skikkelig bein i nesa som heter Isolde til fornavn. Hun er datter av noen av våre beste venner. Riktig nok er de og vi Nederlandske, men jeg tror navnet funker godt i Norge også. Våre to sønner har gamle Nederlanske navn og det har aldri vært et problem her i Norge. Regner med at reka i magen også får et navn som fungerer i begge land. :-)

Eg likar det ikkje.. Klarar okkje heilt å sette fingen på kvifor. Men kvar har sin smak. :)

Fint & speciellt. Tror namnet finns i någon saga :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fint & speciellt. Tror namnet finns i någon saga :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, Tristan og Isolde :-)

Jeg synes det er et kjempefint navn :-) nå skal det vel sies at jeg har litt spesielle navn på mine egne barn også, men de som har reagert litt negativt på navnene i starten har skiftet mening etterhvert når de har blitt vant til de :-)

Back
Topp