Jaa, jeg har begynt å se på brudekjoler, og tror faktisk jeg har begynt å finne ut hvilken jeg vil ha, sånn ca. Det som er dumt er at jeg kan ikke kjøpe kjolen nå, da jeg holder på å gå ned i vekt, og ikke vet hvor stor jeg må ha den. Klart, kunne jo kanskje ha kjøpt en nå for å få sydd inn senere, men vet ikke helt hvordan det blir?
Det kan jo uansett komme noen nye finere kjoler til neste år, tenker jeg.
Den ene av disse er en stor favoritt, men jeg er litt slitt mellom enkelte av "kriteriene" mine.
Det ene er at jeg ikke IKKE vil ha slep, kommer ikke på tale. Dessuten planlegger vi en litt mer spretten dans, swing eller lindy hop. Jeg ville helst ikke ha en stroppeløs, fordi jeg har store pupper (type F-cup), men jeg har også smal midje og brede hofter. Tenker det kan bli vanskelig å få holdt puppene på plass ordentlig i en stroppeløs kjole? Og selvsagt, foreløbig er min favoritt den nederste kjolen. Jeg digger at den har lommer!
Jeg vil ha sko med farge, helst i en dus gammelrosa eller noe slikt, vi skal ha rosa og isblått eller isgrått til brylluper. Skal ha hæl, men ikke sånne megahøye, og kanskje alternativt et par flate sko for å danse i og evt. bytte til på kvelden.
Jeg har falt helt for dette smykket, så det kommer jeg nok til å kjøpe uansett, og det kan jeg få mye bruk av utenom bare til bryllupet også.

Selve bryllupet kommer til å ha en litt 50-60-talls følelse tror jeg, har lyst på noe romantisk gammeldags. Det blir desemberbryllup, men jeg planlegger ikke å være ute så mye uansett. Får heller bare fryse litt om det blir utebilder. Tror vi skal ha sermoni og fest i samme lokale, nemlig.
Har dere andre tips til sider hvor man kan få kjøpt rimelige kjoler, så jeg kan se hva de har?
Tror ikke jeg kan gå over 5000 kr, og vil helst ikke ha en sånn kinakjole (de to øverste her er jo sånne, fra jkdress), da de jo blir kopier og jeg er redd de ikke vil bli fine i virkeligheten. De to nederste er fra drømmedagen, tror ikke det er kopikjoler?