Hva syns dere om dette jenter?

Kanutten80

Gift med forumet
De har en diskusjon om dette inne på september.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23775775&mpage=1&key=

Jeg syns barna bør være så store at de kan bestemme selv om de vil ha det eller ikke.
Syns det er ille om de små skal få vondt pga foreldrenes forfengelighet.
Kan hende jeg tråkker noen på foten nå, men dette er min mening om saken.
Øret har jo masse akupunktur punkter (vet ikke om det er masse i øre flippen da, men er generelt masse av det ellers på øret).

Syns det er tull å pierce babyer.. hjelpes, hva er vitsen[&:]

Helt enig med deg Kanutten. Syntes det er forferdelig¨å gi små barn hull i ørene. Stakkars små tenker jeg når jeg ser det.

Det får vente til hun kommer å spør selv, tidligst, får se hvor streng mamman er når den tid kommer[;)].

i praksis forstår vel ikke en baby forskjellen på å bli stukket i låret for å få vaksine og det å få tatt hull i ørene? noe å tenke på....

mine har ikke hull i ørene.

Hadde ikke piercet mitt barn før hun kunne si hun ønsket det selv..Jeg fikk når jeg var 12 selv...
Blir jo fort infeksjoner for de minste, de har jo henda borti alt mulig..

Kunne ikke tenke meg å ta hull i ørene på frøkna nå, hun skal få bestemme selv, og hun kan gjerne vente til hun er vertfall 10 år. Med tanke på rensing og infeksjoner og lek og hengefast.
Jeg tokk ikke hull i ørene før jeg var 14 år. (fikk gavekort av storesøster til komfirmasjonen)

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

i praksis forstår vel ikke en baby forskjellen på å bli stukket i låret for å få vaksine og det å få tatt hull i ørene? noe å tenke på....

Skrev det på generell en gang, gjett om jeg ble hengt[8D] Men sånn in real life så er vaksina litt mer nødvendig da[:D][X(]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Her blir det ikke noe hull i ørene på jentene før de ber om det selv og skjønner at det kommer til å gjøre vondt, må renses osv. Syns de er like nydelige uten den pynten i øret jeg! [:)]

syns det er tåplig med babyer med hull i øra ! de er vel søte nok fra før av? her får ikke snuppa hull i øra før ho klarer å rense de selv..

herregud ungene må da få bestemme selv om de vill ha det eller ikke. Synes ikke noe om at ungene skal ha hull i ørene så tilig. Hva er vitsen liksom[>:]

Hva i all verden skal en baby med piercing i øret???? Jeg finner ingen fordeler med det, synes det hadde sett rart ut med en baby med øredobber - aldri sett det, så det kan da ikke være helt normalt. Stakkar babyen som ikke har noe den skulle sagt - og at smerten ikke sitter så lenge er jo bare et tullete argument! Hvorfor vil noen gi babyen unødvendig smerte i det hele tatt? Nei fy og fy - jeg synes ikke noe om dette [:@]

ORIGINAL: Mommy Nala

Hva i all verden skal en baby med piercing i øret???? Jeg finner ingen fordeler med det, synes det hadde sett rart ut med en baby med øredobber - aldri sett det, så det kan da ikke være helt normalt. Stakkar babyen som ikke har noe den skulle sagt - og at smerten ikke sitter så lenge er jo bare et tullete argument! Hvorfor vil noen gi babyen unødvendig smerte i det hele tatt? Nei fy og fy - jeg synes ikke noe om dette [:@]
bra skrevet mommy nala[;)]

Enig med deg Kanutten80!

Jeg synes det er helt forferdelig...!!!!!!!

Jenta mi får det ikke før hun spør om det selv, og sikkert en god stund etter det og. Jeg synes hun er fin nok som hun er, og trenger ikke å pynte henne opp! Da kan hun heller bruke smykke, armbånd osv.
Selv fikk jeg hull i ørene da jeg var 11, men det ble betent så måtte ta de ut, og da grodde hullene igjen, så tok på nytt da jeg var 14. Og da tok jeg fire [:D]

Jeg bryr meg ikke så mye, det får være helt opp til foreldrene.
Jeg og søstern min fikk selv hull i ørene da vi var 6 mnd gamle.

[;)]

Det synes jeg er tull!!
Jeg fikk vel hull i ørene når jeg var en 6-7 år og jeg fikk skikkelig betennelse!!
Tenkt om en baby får en lik betennelse.
Pluss at det er VONDT!
Nei, det utsetter jeg ikke babyen min for altså!!

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Skrev det på generell en gang, gjett om jeg ble hengt[8D] Men sånn in real life så er vaksina litt mer nødvendig da[:D][X(]

jepp gjorde det jeg og, tror det var samme tråden [8D] de blir jo sinte for ingenting så jeg måtte bare sette det på spissen [8D] (spissen? høhøhø, ordspill her nå,hirr hirr *kremt*)

Jepp

Back
Topp