Kanutten80
Gift med forumet
De har en diskusjon om dette inne på september.
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23775775&mpage=1&key=
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23775775&mpage=1&key=
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
i praksis forstår vel ikke en baby forskjellen på å bli stukket i låret for å få vaksine og det å få tatt hull i ørene? noe å tenke på....
mine har ikke hull i ørene.
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene
Her blir det ikke noe hull i ørene på jentene før de ber om det selv og skjønner at det kommer til å gjøre vondt, må renses osv. Syns de er like nydelige uten den pynten i øret jeg! [:)]
ORIGINAL: Mommy Nalabra skrevet mommy nala[;)]
Hva i all verden skal en baby med piercing i øret???? Jeg finner ingen fordeler med det, synes det hadde sett rart ut med en baby med øredobber - aldri sett det, så det kan da ikke være helt normalt. Stakkar babyen som ikke har noe den skulle sagt - og at smerten ikke sitter så lenge er jo bare et tullete argument! Hvorfor vil noen gi babyen unødvendig smerte i det hele tatt? Nei fy og fy - jeg synes ikke noe om dette [:@]
ORIGINAL: Mommy Nala
Hva i all verden skal en baby med piercing i øret???? Jeg finner ingen fordeler med det, synes det hadde sett rart ut med en baby med øredobber - aldri sett det, så det kan da ikke være helt normalt. Stakkar babyen som ikke har noe den skulle sagt - og at smerten ikke sitter så lenge er jo bare et tullete argument! Hvorfor vil noen gi babyen unødvendig smerte i det hele tatt? Nei fy og fy - jeg synes ikke noe om dette [:@]
ORIGINAL: Lillesnille
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
i praksis forstår vel ikke en baby forskjellen på å bli stukket i låret for å få vaksine og det å få tatt hull i ørene? noe å tenke på....
mine har ikke hull i ørene.
Skrev det på generell en gang, gjett om jeg ble hengt[8D] Men sånn in real life så er vaksina litt mer nødvendig da[:D][X(]
ORIGINAL: Mommy Nala