Hva syns dere om dette? *bilde*

*lykkeligst*

Forumet er livet
Pent eller ikke? Jeg klarer bare ikke for alt i verden forstå hvorfor folk gjør slikt med seg selv, og syns det er forferdelig.

IKKE pent. 

Mannen er jo ett eneste stort HULL joh :S syntes sånt er avskyelig altså :S

Rett og slett stygt!! 

Ikke så veldig pent, akkurat!

haha!! HÆ? 

Hvorfor ikke! ER det slik han ønsker å gå og være, så go for it! Har det sikkert mye bedre med seg selv, enn å gå rundt å være idealet samfunnet mener han burde være....?

Det ble nok litt voldsomt for min del, men trives han med å se sånn ut, er det jo fint for han :)
Bra noen tør å være anderledes, hadde vært kjedelig om alle var like.
Dumt at folk må være så utrolig dømmende mot noen som våger å være seg selv og velger andre veier. 

Stygt.Men jeg har kanskje ikke stemmerett på sånne ting da jeg syns tatoveringer og percinger er stygt ellers også

mini_mamma skrev:
Stygt.Men jeg har kanskje ikke stemmerett på sånne ting da jeg syns tatoveringer og percinger er stygt ellers også

sign! skjønner ikke at folk tar slike tattiser jeg for det er jo ikke pent :/ 

Dette var jo direkte litt vemmelig,men det var min meining og han som har gjort det syns nok det motsatte...

Oi! Oppsiktsvekkende ja, men ikke akkurat pent.
Kjedelig hvis han skulle angre seg senere angående den nesen...

Eg personlig syns ikkje det var pent, men om han likar det så go for it altså.
Viss han gjer det pga at han ikkje klarar å stoppa, og det blir ein slags form for sjølvskading (ja, det er faktisk ikkje så uvanlig) så syns eg synd på han og håpar at han får hjelp til å klare å slutte.

Mange snakker om dette som en form for å uttrykke seg selv og hvem man er. Jeg mener i mange tilfeller at det er det motsatte. At folk som utsmykker kroppen sin så voldsomt faktisk skjuler hvem de er.

Nydelig han var :)

Ehhh not.

synes ikke det finnes noe pent i det der og jeg lurer på hva han selv føler om seg selv når han nærmer seg 40-50.

får man jobb noe sted når man ser sånn ut da?? kanskje på ei tattoo shappe :p

Uææh! =/

Skrekk!

Back
Topp