Hva syns dere om denne kjolen?

Jeg synes ikke den var så kort som folk skal ha det til.. Jeg hadde jo forventet en kjole som var bokstaveligtalt oppe på rumpen etter slik for har skrevet her..
Jeg synes den var fin jeg.. Og jeg tror ikke jeg eier en kjole som er lenger enn det der :P Kanskje litt kort uten tights, men ikke med. Jeg hadde vel kanskje ikke valgt en "minikjole" til vanlige bryllup, men til fest på et utested kunne jeg glatt brukt den.

Så prippen folk skal være da :P

Jeg syns den var fin jeg, kanskje litt kort, men det er jo opp til hver enkelt å velge hva de vil ta på seg. Vet ikke hvor høy du er, men stod at modellen var 173cm høy, så hvis du er lavere så vil vel den bli litt lenger på deg.

kasandre skrev:
For kort! Og litt for "trashy" spør du meg :p Hehe...

Enig!

Stita skrev:
Jeg synes ikke den var så kort som folk skal ha det til.. Jeg hadde jo forventet en kjole som var bokstaveligtalt oppe på rumpen etter slik for har skrevet her..
Jeg synes den var fin jeg.. Og jeg tror ikke jeg eier en kjole som er lenger enn det der :P Kanskje litt kort uten tights, men ikke med. Jeg hadde vel kanskje ikke valgt en "minikjole" til vanlige bryllup, men til fest på et utested kunne jeg glatt brukt den.

Så prippen folk skal være da :P

Helt enig!! Det blir snakket om at man ikke skal overgå den svarte kjolen som bruden velger å bruke? Syns nesten alt kan overgå det jeg.... det er jo en liten svart kjole. velger du alle andre farger en svart så vil man uasett overgå kjolen... Hvis ikke den er veldig spesiell??  hm...... =)

Back
Topp