Hva syns dere om at evt mannen går på strippeklubb?

Mannen min er med en kompisgjeng på sexibition hvert år, og det gjør meg ingenting. Har ikke noe problem med at han liker å se på stripping, for jeg vet jo at det er meg han vil ha![:D] Selv liker jeg ikke å se på mannlige strippere, syntes de er for feminine jeg..

jeg er trygg på mannen min og stoler 110% på han..er ikke derfor jeg ikke slipper han til ei harry bule..men ser ikke poenget..dessuten har jeg slitt med selvbilde for min egen kropp nå siden jeg var fjorten..tviler på at det ville blitt en selvtillit-booster at han dro og glodde på andre nakne damer og likte det..JEG kan jo strippe for han[:D]GRATIS og hvor lenge han vil!hvorfor skal han da ha behov for at andre gjør det?

ORIGINAL: Happymom X-happybody

Synes det er helt greit [:D] men jeg vil være med da [8D]

Men seriøst, tror ikke jeg ville sagt noe.. Han ser jo bare, og det må han få lov til..

signere her:) æ vil åsså være m å se!

men no har ikkje vi sånne plassa her oppe da... men han må jo få lov å se! d gjør no æ[:D]
men hadde han vært der ofte, hadde æ nok ikkje blidd LIKE gla...[8|]

Synes ikke noe om  strippe klubber,så derfor hadde jeg ikke likt det. Men vist han absolutt hadde hatt lyst til og gå hadde jeg ikke blitt sur..Bare synes det var teit!

jeg ville ikke likt det i heletatt, om jeg i det heletatt ville tillatt han det:)

jeg liker det IKKE.og det vet han.er underholdning sier de men lite kjekt når de sitter og slever etter en annen dame.jeg kan underholde han jeg sier jeg til han[:D]sikker ikke like morro da,men men

jeg hadde skambanket han og kastet han på trynet ut... Sånt tolereres ikke her nei!!!

Jeg liker det ikke, men har aldri vært borti problemstillingen heller så..[;)]

ORIGINAL: jannicke T

Syns dere det er greit? Eller litt ekkelt fordi dere vet at han sitter og
glor til øya detter ut på andre damer, og kanskje stikker litt penger til damene? Jeg liker det ikke!
Vet ikke hvorfor, men jeg har ikke sagt noe når han har vært der med jobb og sånn. Syns bare ikke det er så fryketlig gøy!

næ..men jeg skulle ønske vi damer hadde en strippebule å gå på jeg [:D][:D][:D] no skikkelig mannfolk å sikle på [;)][;)][;)] hehehe...da tenker jeg mannfolka våre hadde slutta med strippebesøka demes...[:D]

Vi er så trygge på hverandre at det gjør absolutt ingen ting for meg.
Jeg har selv vært på Chippendales sammen med venninnene mine, og
vi storkoset oss! [:D] Men uansett hvor lekre disse menneskene er, så
er min kjære den deiligste og herligste av dem alle! Og jeg vet han mener det
samme om meg. Så for all del, kjære, jeg synes det er helt greit!
(men det er ikke akkurat ofte han er på strippeklubb da...var det faktisk mye før
vår tid. Jeg velger å tro at det er et kompliment til meg [:D])

Back
Topp