kattatilcato Elsker forumet 7 Okt 2009 #22 ORIGINAL: MammanTeOlai Sofie. Angelica blir "too much" for meg. helt enig[;)]
S StinkiStini Forumet er livet 7 Okt 2009 #23 ORIGINAL: theolin ORIGINAL: StinkiStini Sofie er fantastisk Fint! sint? eller fint?[;)] Hehhe, FINT![;)][:D]
ORIGINAL: theolin ORIGINAL: StinkiStini Sofie er fantastisk Fint! sint? eller fint?[;)] Hehhe, FINT![;)][:D]
S StinkiStini Forumet er livet 7 Okt 2009 #24 ORIGINAL: PlatinaBlondina ORIGINAL: StinkiStini ORIGINAL: PlatinaBlondina Sofie...men ville skrevet det med ph...ser mye mer fansy ut[8D] Sophie Men da blir jo navnet Sophie også da, som i Sofi. ja..? blir samme talemåte,men bare annerledes skrivemåte Det blir jo ikke det samme. Sofie som i norsk, Sophie blir ikke det... Såofi liksom vil jeg si det om det står med PH... eller sopie
ORIGINAL: PlatinaBlondina ORIGINAL: StinkiStini ORIGINAL: PlatinaBlondina Sofie...men ville skrevet det med ph...ser mye mer fansy ut[8D] Sophie Men da blir jo navnet Sophie også da, som i Sofi. ja..? blir samme talemåte,men bare annerledes skrivemåte Det blir jo ikke det samme. Sofie som i norsk, Sophie blir ikke det... Såofi liksom vil jeg si det om det står med PH... eller sopie