Hva syns dere? Ang navn

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Svigerfar som er død het Daniel og
Mammaen min heter Nina Kristin og lever enda.

Venter en jente og har kommet frem til at vi skal kalle henne Danielle Kristin, syns de passet godt i lag.

Hva syns dere ?

Hva med Daniella Kristine? Jeg spør siden jeg synes det ble litt tungt, men dere skal jo velge det dere liker ;)

Men helt ærlig, liker valget deres :) veldig fint :)

Synes det var fint jeg :)

Kommer an på hvor man legger trykk på navnet. Daniella Kristiiiin synes jeg passer fint sammen da :)

Enig med tullerusk at det ble tungt med Danielle Kristin. Men likte og godt Daniella Kristine. Men det er jo helt opp til dere:)

Synes ikke Danielle Kristin (trykk: Kristiiiin) var så vanskelig å si, jeg, og det er kjempe nydelig! Liker Danielle mer enn Daniella :) Vi skal også navngi sønnen vår etter forlovedens døde bestefar, Leon, blir Garm Leon, men mellomnavnet skal ikke brukes, da :)

Jeg likte navnet veldig godt jeg :) Liker også at navn har en slags historie bak seg ;) Har du sjekket opp hvor mange som heter det?

Vakkert og spendenne navn! :)

Her står jeg mellom Tiril Amalie eller Tiril Marie. Ellers har jeg vurdert Tiril Amalie-Marie også.

Vakkert og spendenne navn! :)

Her står jeg mellom Tiril Amalie eller Tiril Marie. Ellers har jeg vurdert Tiril Amalie-Marie også.

Back
Topp