Hva synest du om navnet....

Er vel helt ok[;)] Spørs i hvilken sammenheng. Hadde ikke døpt min nyfødde sønn for Oskar, men hadde ikke reagert om jeg hørte en voksen mann hete det[:)]

ORIGINAL: *Frøken F*

Det første jeg tenker er gammeldags navn. Fint navn.

Dere som mener at små barn ikke kan hete Oskar?

Hva med de barna som får disse nymotens navnene? passer det navent like bra på en voksen mann?

ALT PASSER ETTERHVERT.

Syns navnet i seg selv er fint, men for meg er Oskar vennen til Rasmus, i Rasmus på loffen og sjørøveren i Pippi på de syv hav. Elsker også navnet lucas, men for meg er det hesten til Emil. Men navnene er fine de!!

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Dere som mener at små barn ikke kan hete Oskar?

Hva med de barna som får disse nymotens navnene? passer det navent like bra på en voksen mann?

ALT PASSER ETTERHVERT.

Nei, hehe. Ser den[;)] Masse rare nymotens navn jeg mener vil høres latterlig ut på en voksen mann.

Nydelig navn!!

Minner meg om den ene piraten i pippi langstrømpe filmen....så assossiasjonen min ville gjort at jeg ikke hadde valgt det navnet[;)]

ORIGINAL: jealie28

Minner meg om den ene piraten i pippi langstrømpe filmen....så assossiasjonen min ville gjort at jeg ikke hadde valgt det navnet[;)]

haha var han jeg mente. 'oskar, oskaaar kom aa hemta skatten oskar'

Navnet i seg selv er jo fint. Liker litt sånn gammeldagse navn. Men når jeg hører navnet så tenker jeg med en gang på han sjørøvern i Pippi Langstrømpe som heter Oskar. Hører med en gang "OOOOOOOSKAAAAAR..." sånn som hun stod å ropte på den øya[8D]
Synes navnet passer bedre på ett godt voksent menneske, men av og til så trenger man jo litt tilvenning på navn[;)]

Helt greit, men ingen favoritt. Tok en stund før jeg sluttet å assosiere navnet med sardiner.

Jeg syns det er et flott og stødig navn. [:D]

ORIGINAL: Apeloffen

Navnet i seg selv er jo fint. Liker litt sånn gammeldagse navn. Men når jeg hører navnet så tenker jeg med en gang på han sjørøvern i Pippi Langstrømpe som heter Oskar. Hører med en gang "OOOOOOOSKAAAAAR..." sånn som hun stod å ropte på den øya[8D]
Synes navnet passer bedre på ett godt voksent menneske, men av og til så trenger man jo litt tilvenning på navn[;)]

Hahaha ja, litt sånn exorsist-pippi det der[8D]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Ser for meg en tjukk, skitten gutt når jeg hører det navnet[8|]

Uff, jeg kjenner en tjukk skitten gutt som bare sitter inne å spiller tv spill som er 8 år, han heter Oskar[&o]

ORIGINAL: Lene J

Nydelig navn!!

Liker navnet veldig godt[:D] Søskenbarnet mitt har verdens skjønneste gutt som heter Oskar!

Hehe, så artig med mange meninger rundt navnet! Mange rare/morsomme assosiasjoner om navnet :-)

Har heldigvis god tid på å bestemme meg!

Back
Topp