Hva synest dere om folk som spiller WOW?

I utgangspunktet er det helt greit for meg. Litt nerdete, kanskje, men ok for meg. 
Men kjenner jeg har negative følelser til spillet likevel. Hadde en mann som var veeeldig aktiv en periode, og det gikk ut over forholdet. Sånn at jeg måtte si han fikk kutte helt ut enten meg eller spillet. (Han valgte rett, og det var før barna). Han var ikke supernerd, bare skikkelig inni spillet. 

Jeg møtte mange folk på WOW som jeg fikk gode forhold til. Fikk prøvd ut det sosiale i kontrollerte former, samt at ting jeg fikk til ga meg en følelse av mestring. Jeg har da sosial angst.

De har faktisk gjort stuider med folk med Alzheimers, eller kanskje de var demente, husker ikke riktig. Uansett hvem det var så fikk de prøve å spille WOW, og det viste seg å ha en positiv effekt på dem. Selv ser jeg det som en fritidsaktivitet som ikke skal gå ut over resten av livet.

mamma*88: Hvilken server er du på?

detnyenicket skrev:
I utgangspunktet er det helt greit for meg. Litt nerdete, kanskje, men ok for meg. 
Men kjenner jeg har negative følelser til spillet likevel. Hadde en mann som var veeeldig aktiv en periode, og det gikk ut over forholdet. Sånn at jeg måtte si han fikk kutte helt ut enten meg eller spillet. (Han valgte rett, og det var før barna). Han var ikke supernerd, bare skikkelig inni spillet. 

er jo lett når du sitter med det å bli litt inni det. merker om mannen kommer og trenger noe NÅ, så er det litt vanskelig. trenger et minutt eller 2 for å ikke "dø" :P men hadde ikke vært vondt å måtte slutte helt. bare kjedelig akkurat nå sånn situasjonen min er...

Syns det er dritharry, akkurat som alle som spiller wow sikkert syns jeg er harry som liker sudoku og kabal :-P

~Mummimamma~ skrev:
Syns det er dritharry, akkurat som alle som spiller wow sikkert syns jeg er harry som liker sudoku og kabal :-P

Kabal er jo digg da

Sylvanas skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Kabal er jo digg da

Hehe, ja, men syns det er litt harry allikevel :-P

Da sier jeg bare: "Hva er WOW??" Er tydeligvis for gammel for slike ungdomsgreier

Sylvanas skrev:
Jeg møtte mange folk på WOW som jeg fikk gode forhold til. Fikk prøvd ut det sosiale i kontrollerte former, samt at ting jeg fikk til ga meg en følelse av mestring. Jeg har da sosial angst.

De har faktisk gjort stuider med folk med Alzheimers, eller kanskje de var demente, husker ikke riktig. Uansett hvem det var så fikk de prøve å spille WOW, og det viste seg å ha en positiv effekt på dem. Selv ser jeg det som en fritidsaktivitet som ikke skal gå ut over resten av livet.

ehm ja det ja, aner faktisk ikke. hvordan finner jeg det ut?

Liliphi skrev:
Da sier jeg bare: "Hva er WOW??" Er tydeligvis for gammel for slike ungdomsgreier

haha. spillet er faktisk fra 2004, altså 8år gammelt!

mamma*88 skrev:

Sylvanas skrev:

ehm ja det ja, aner faktisk ikke. hvordan finner jeg det ut?

Det står bla øverst på innloggingssiden der alle dine chars er (i mangel på et godt ord på norsk. Karakter? uhm... Hva sier man på norsk da? )

Synes det er helt idiotisk, folk lar hus og hjem gå til grunne for et spill som ikke har noe med det virkelige liv å gjøre.
Det har ødelagt en haug av forhold, og mange spiller istedenfor å være sammen med barna sine.

Så ser man til stadighet bare her inne hvor mange som har klaget over gubber som ikke gjør en drit thjemme, bare sitter å spiller dag/natt..som spiller natt og sover dag..osv..

Så om noen er hekta og digger det så er det jo demmes glede. Men JEG synes det er helt teit....min mening:)

Spiller det jeg. Har spilt det av og på i 6 år. Begynte rett før jeg skulle ha nr 1.

Jeg har hatt pause når jeg var vært gravid utenom og dårlig som bare fy, eller når babyene har vært små og det ikke var rutine i ting.

Nå er jeg i gang igjen da. Jeg koser meg med det. Noen har hekling som hobby, jeg spiller wow som hobby.

Blir kun spilt på når jeg er alene hjemme og når unga sover.

Så lenge det ikke går utover familieforholdet og jobben, ser jeg ikke noe problem med å spille dette nei.

Spiller på Terenas realmen btw

Her aldri spilt det og kommer nok aldri til å spille det... Mannen prøvde det men likte det ikke noe særlig:-) Men hva andre gjør er helt og holden opp til de og jeg bryr meg ikke om hva andre spiller:-)

~Mummimamma~ skrev:

Jeg spiller wow, men liker godt sudoku og kabal. Mest sudoku da :) Greit tidsfordriv det også.

Men jeg kaller det ikke harry da. Det er bare nok en fritidssyssel gitt

>Spyro< skrev:
Spiller det jeg. Har spilt det av og på i 6 år. Begynte rett før jeg skulle ha nr 1.

Jeg har hatt pause når jeg var vært gravid utenom og dårlig som bare fy, eller når babyene har vært små og det ikke var rutine i ting.

Nå er jeg i gang igjen da. Jeg koser meg med det. Noen har hekling som hobby, jeg spiller wow som hobby.

Blir kun spilt på når jeg er alene hjemme og når unga sover.

Så lenge det ikke går utover familieforholdet og jobben, ser jeg ikke noe problem med å spille dette nei.

Spiller på Terenas realmen btw

haha. får prøve å finne ut at sånn realm greie. har ikke spilt på 4 dager nå. sitter å strikker samtidig jeg da ;P sånn mens livet går opp igjen.

Jeg tenker fjortiss med en gang..

Har en kompis som spiller noe sånt, det gikk utover samlivet, og dama og ungen flytta ut... Ja, vi snakker konstant spilling.. Selv under middag... Nei, vet du hva...

Teit, harry!

Tja, hva mener jeg om folk som sitter på bv halve dagen? Ikke mye egentlig. Folk velger å gjøre det de selv vil egentlig.
WOW er vel kjent som et nørdespill, men so what? Syns du det er gøy så kjør på!

Back
Topp