M
Moderator Stine
Guest
=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sikkert en smule hårsår nå, men er dette noe vi MÅ snakke om når det fortsatt er en del aprildamer som enda ikke har født?
Skjønner hva du mener, godt poeng! Men alle er forskjellig, og da jeg var førstegangsfødende hadde jeg satt pris på å vite at de smertene jeg hadde på åtte cm faktisk var smertetoppen, så hadde jeg kanskje sluppet å grue meg unødig til avslutningenJeg er sikkert en smule hårsår nå, men er dette noe vi MÅ snakke om når det fortsatt er en del aprildamer som enda ikke har født?
Jeg skjønner at det kan være interessant for dere som har vært gjennom det, altså, og sikkert for andre som lurer også, men jeg opplevde dette liksom litt..usolidarisk?
Jeg beklager at du føler innlegget mitt er usolidarisk. Det var absolutt ikke min intensjon.Jeg er sikkert en smule hårsår nå, men er dette noe vi MÅ snakke om når det fortsatt er en del aprildamer som enda ikke har født?
Jeg skjønner at det kan være interessant for dere som har vært gjennom det, altså, og sikkert for andre som lurer også, men jeg opplevde dette liksom litt..usolidarisk?
Ja, enig i at det hadde vært greit å vite Problemet er bare at så vidt jeg forstår er det utrolig forskjellig hva som oppleves som det verste, så da tenker jeg at man er like langt ;-) Og for all del, noen førstegangsfødende opplever det sikkert det som nyttig og informativt, så problemet ligger nok hos meg ;-)Skjønner hva du mener, godt poeng! Men alle er forskjellig, og da jeg var førstegangsfødende hadde jeg satt pris på å vite at de smertene jeg hadde på åtte cm faktisk var smertetoppen, så hadde jeg kanskje sluppet å grue meg unødig til avslutningen
Hehe, neida, jeg skjønner at tanken var å få frem andres erfaringer, jeg bare opplevde at det var litt "oss med erfaring" og "dere som fortsatt ikke vet hva fødsel er". Men som sagt, er nok jeg som bare er nærtagende og en smule misunnelig på alle som har fått ut babyene sine ;-)Jeg beklager at du føler innlegget mitt er usolidarisk. Det var absolutt ikke min intensjon.
Jeg tenkte høre med de som hadde fødselen friskt i minne.
For de som ikke vil lese om dette trenger jo ikke klikke seg inn på tråder om dette! Før jeg fødte synst jeg det var veldig greit å lese om slike ting, for jeg liker å være forberedt
Det verste for meg var når hodet var på vei ut!
Enig!Når hodet stod i åpningen og tøyde og jeg ikke fikk lov å presse under riene som kom.
Åh, ja! Pressriene var helt fantastiske!Pressriene synes jeg var himmelsk faktisk, utrolig fantastisk opplevelse!