Hva synes du symboliserer?

enogtosmå

Gift med forumet
Hva synes du symboliserer barna dine? Er det noe dere symboliserer med "avkom"? Kjærlighet? eller liknende?

Grunnen for at jeg spør er at jeg vil ta tatovering som symboliserer barna mine når jeg har født babyen :)

Hvis du må spørre ukjente mennesker om idéer til noe som kan symbolisere dine egne barn for deg på din egen kropp så anbefaler jeg deg sterkt å vente med tatovering.

her e d engler ,hjerte og tiger og prins:D gutten min sitt navnebetydning e * lykkens sønn *og han e født i tigerens år og på samme dag som kronprins haakon :D ogt de første lydene han begynte å komunisere me va en ypisk tigerknurring og koselyder som lyde som en malende katt <3

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Hvis du må spørre ukjente mennesker om idéer til noe som kan symbolisere dine egne barn for deg på din egen kropp så anbefaler jeg deg sterkt å vente med tatovering.

HAr du hørt utrykket: Har du ikke noe positivt å si, så la være? Det er ikke snakk om mine egne barn som personer, men er det noe som symboliser barn generelt om du skjønner?

pianøtt skrev:
her e d engler ,hjerte og tiger og prins:D gutten min sitt navnebetydning e * lykkens sønn *og han e født i tigerens år og på samme dag som kronprins haakon :D ogt de første lydene han begynte å komunisere me va en ypisk tigerknurring og koselyder som lyde som en malende katt <3

stilig :)

Jeg har hørt uttrykket, og det er stort sett grovt misbrukt. Min kommentar var en anbefaling, hverken mer eller mindre.

Hjerte, rose, sommerfugl, engler, stjerner, blomster(rose). Ja egentlig kan det jo være alt:håndavtrykk/navn/dato/bilde

Back
Topp