Hva synes du om skjegg?

Jeg klarer ikke la være å le når gubben tar sjegget. Han blir plustelig 18 år gammel og ikke snart 30 :p Går 4-5 dager før jeg kan se på ham uten bryte ut i latter

Har han hatt det I flere år uten at du liker det? :eek:

Jeg liker ikke skjegg, og mannen hadde det en periode tidligere i sommer/høst. Usjameg. Glad han tok det til slutt.
Ja, han har det. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke liker skjegg, men han liker det og da blir det slik.
Synes tredagers kan være greit, men når det blir fullskjegg, synes jeg det er fælt.

Ja, han har det. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke liker skjegg, men han liker det og da blir det slik.
Synes tredagers kan være greit, men når det blir fullskjegg, synes jeg det er fælt.
Du får anlegge fullskjegg et annet sted og se hva han synes [emoji14]

Mannen har, klipper og steller, ofte skjegg, av og til bart, og ser egentlig rar ut uten noe.

Ikke sånn langt, men sånn at det er langt nok til å ikke stikke.

"Tre dagers" er helt greit, men noe mer enn det liker jeg ikke :p

Synes skjegg er smexy! Kommer litt an på hvem som har det og hvordan type skjegg. Samboern min har ikke anlegg til det... Hoho

Min mann kler best 5 dagers. Men ikke helskjegg .

Noen kler det, men jeg slipper å kysse på de heldigvis :p Mannen får beskjed om å barbere seg når det blir forlangt, orker ikke mer enn max 3 dagers!

Mannen har full skjegg og jeg elsker det <3 han får ikke lov å ta det bort :)

Liker ikke (mest pga. stikking når vi kysser). Har dessverre en mann som syns det er kulere enn kulest... :D

Her er det krav om skjegg på haken ;) så nå har han fin lengde på det der,men resten av ansiktet kan godt være glattbarbert.

Noen kler det godt, men jeg liker best å kose med gutter uten skjegg/bart :wideyed:

noen passer til det andre ikke! Bestekompisen min ser råflott i sjegg, mens gubben ikke helt derXD

Kommer helt an på bæreren. Noen kler det, andre overhodet ikke.
Samboeren har ikke skjeggvekst på kinnene, han kan bare gro goatee, og han må ha det. Ellers ser han 16 år gammel ut. :p

Back
Topp