Hva synes du om skjegg?

Samboer har litt skjegg, sånn tre-dagersskjegg eller hva det kalles som han ordner med maskina. Det synes jeg er fint! :) Ser ut som en liten guttunge uten..

jo mer skjegg jo bedre ♡♡♡ :-P (til en viss grad. Trenger ikke ha nisseskjegg liksom :-P). Men samboeren har ikke sååp mye skjeggvekst desverre, så han har bare nærmere bukkskjegg når han sparer ut. Litt kult det og, men blir ikke det samme..

jeg syns det er skikkelig sexy <3 men mannen min kler det ikke :p

det skal sies at jeg syns skjegg skal være stelt. om det bare vokser fritt og vilt, og blir litt uteligger-skjegg så syns jeg det blir litt ekkelt. men er den stelt så er det phrrrr ;)

(leieboeren vår har skjegg. det var skikkelig fint i starten, men han steller det ikke så nå ser han bare ustelt ut.. men før var det skikkelig fint!)

Verste jeg vet!
Min barberer seg daglig. En periode barberte han seg morgen og kveld :P (Med stor hint om hva han ville ha den kvelden ;) )
Når han er syk gidder han ikke å barbere seg. Da blir det ikke tatt før han føler seg friskere.

En ped.leder i bhg har skjegg, sånn skikkelig nisseskjegg. Synes ikke det kler han, men er hans valg :)
Pga noe som skjedde i barndommen min så får jeg noia av å være nær noen med masse skjegg. (Ikke noe seksuelt, men ille nok)
Så kjenner jeg rygger når han i bhg kommer litt for nær meg.

Elsker det! Synes alle mannfolk er finere med 5 dagers skjegg! :Heartred
Men bukkeskjegg, smultring og bart er grusomt! :wideyed:

Her har han konstant 5dagers. Syns ikke glattbarbert er noe særlig, jeg. Min kler det iallefall ikke, ser ut som en unggutt. Men syns de aller aller fleste kler å ha litt skjeggstubber. De er da menn. :)

Noen kler skjegg ,andre ikke.
Dersom mannen lar det gå litt for lang tid mellom hvar gang han barberer seg truer jeg med å gjøre det når han sover..

Back
Topp